Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet noen om det er noen som har laget/lager en n64 emulator til PSP? Vet det er en PSX emu men den er visst døds treg og psx roms/isos er veldig vanskelig å oppdrive.

 

Jeg tenkte også kanskje jeg skulle lage en ny psp tråd med en del guider til forskjellige ting. Er mange spørsmål her som blir litt dårlig besvart pluss at første posten mangler ganske mange ting. Er det noe interesse for det? Tenkte å lage guider for: Homebrew, emulatorer, downgrading og forklare en gang for alle hvordan mappe strukturen på psp skal være. tydeligvis mange som ikke skjønner dette :p

Lenke til kommentar
Noo! Burnout kan ikke kjøre på v1.5  :cry:

 

 

Eller så funker SNES-emulator supert, men jeg oppgraderer vel 2.0 i morgen. =/

Joda last ned PSP set gå inn på "firmware tweaks" og så "set version 2.0" du vil nå lure PSP'en til å tro den er 2.0, mens den egentlig er en 1.50, du vil kunne spille BL, men samtidig også bruke homebrew :yes:

 

Jeg sitter foressten og koser meg med SOCOM beta versjonen. Ganske kjekt egentlig. Det funket overaskende bra online.

hvor fikk du tak i betaen??

Lenke til kommentar
For de av dere som ikke får downgraderen til:

n00b installerings pakke(bare en enkel liten "pakke" jeg satt opp, med alle filene satt inn i de riktige mappene )

 

 

 

en siste ting til ''gandalf the grey''....

hv er det i den pakken? er det spill? oppdateringer? bilder? musikk? noe tull?

er redd for å gjøre noe feil skjønner du, har netopp kjøpt psp!!

:blush:

Lenke til kommentar
Noo! Burnout kan ikke kjøre på v1.5  :cry:

 

 

Eller så funker SNES-emulator supert, men jeg oppgraderer vel 2.0 i morgen. =/

Joda last ned PSP set gå inn på "firmware tweaks" og så "set version 2.0" du vil nå lure PSP'en til å tro den er 2.0, mens den egentlig er en 1.50, du vil kunne spille BL, men samtidig også bruke homebrew :yes:

 

Jeg sitter foressten og koser meg med SOCOM beta versjonen. Ganske kjekt egentlig. Det funket overaskende bra online.

hvor fikk du tak i betaen??

PM sendt.

 

en siste ting til ''gandalf the grey''....

hv er det i den pakken? er det spill? oppdateringer? bilder? musikk? noe tull?

er redd for å gjøre noe feil skjønner du, har netopp kjøpt psp!!

Filene til downgraderen lagt i de rette mappene. Men etter hva jeg har forstått hadde du ingen problemer med å nedgradere så dette er ikke noe du trenger.

Lenke til kommentar

Ble litt mer liv i denne tråden etter downgrade metoden ja :p

 

Men er det noen her som vet om noen fine homebrew apps jeg kan sitte å knote med?

Er samma hva...

 

 

Edit: Disse UMD loaderne eller ISO loadere, hva er best? og hvor finner jeg de?

En ting til, at det finnes ikke et homebrew program slik at man kan bruke PSPen som en fjernkontroll til tven eller noe? :p

 

 

Edit2: Hvilken Internett browser funker best foresten?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Noo! Burnout kan ikke kjøre på v1.5  :cry:

 

 

Eller så funker SNES-emulator supert, men jeg oppgraderer vel 2.0 i morgen. =/

Joda last ned PSP set gå inn på "firmware tweaks" og så "set version 2.0" du vil nå lure PSP'en til å tro den er 2.0, mens den egentlig er en 1.50, du vil kunne spille BL, men samtidig også bruke homebrew :yes:

 

Jeg sitter foressten og koser meg med SOCOM beta versjonen. Ganske kjekt egentlig. Det funket overaskende bra online.

Går det ann å lage en kjapp "how to" på denne eller? Jeg er så utrolig blank på det her. Jeg har jo Burnout på original UMD og får ikke kjørt de nå. All hjelp settes pris på :thumbup:

Hvor skal jeg legge de 2 mappene?

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Noo! Burnout kan ikke kjøre på v1.5  :cry:

 

 

Eller så funker SNES-emulator supert, men jeg oppgraderer vel 2.0 i morgen. =/

Joda last ned PSP set gå inn på "firmware tweaks" og så "set version 2.0" du vil nå lure PSP'en til å tro den er 2.0, mens den egentlig er en 1.50, du vil kunne spille BL, men samtidig også bruke homebrew :yes:

 

Jeg sitter foressten og koser meg med SOCOM beta versjonen. Ganske kjekt egentlig. Det funket overaskende bra online.

Går det ann å lage en kjapp "how to" på denne eller? Jeg er så utrolig blank på det her. Jeg har jo Burnout på original UMD og får ikke kjørt de nå. All hjelp settes pris på :thumbup:

Hvor skal jeg legge de 2 mappene?

Begge mappene legges i X:\PSP\GAME (Hvor X er stasjonen dataen din gir PSPen.)

Gå til hovedmenyen på PSPen, over Game velger du Memory Stick og start PSP Set. Så gjør du som Gandalf sier.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd det WiFi Jukebox programmet? Sliter sterkt med å få det til og det er veldig dårlig info fra han som har laget det om hvordan man skal få det til å virke imo :ermm:

 

edit: er det forskjeller på wifi støtten i 1.5 og 2.0? etter downgrade sliter jeg enormt med å få den til å koble til. Instillengen på routeren er samme som før. Før downgrade var det bare å sette alle instillinger på auto og koble til routeren, gikk som en drøm, men nå får jeg det faen ikke til lenger...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...