Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres bra ut, men det er to ting som får meg til å nøle. Det første er nettleseren, er det mulig å installere noen form for nettleser som funker like bra eller bedre enn den som er i versjon 2.0? Blir dumt å miste den funksjonen som jeg bruker så mye. Og det andre, har lest at det kan komme opp problemer etterhvert. Er det noen som har erfart noe rart som ødelegger litt eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Dette høres bra ut, men det er to ting som får meg til å nøle. Det første er nettleseren, er det mulig å installere noen form for nettleser som funker like bra eller bedre enn den som er i versjon 2.0? Blir dumt å miste den funksjonen som jeg bruker så mye. Og det andre, har lest at det kan komme opp problemer etterhvert. Er det noen som har erfart noe rart som ødelegger litt eller?

Hvis du bruker nettleseren mye, så går jeg utifra at du har trådløst nettverk hjemme. Da anbefaler jeg PVNC! Det er en psp versjon av remote desktop programmet VNC. Da kan du styre pc'n din med psp'n. Jeg bruker det til å surfe på nettet og slikt, funker supert. Det finnes en fin guide på forumet til pspupdates.com men det funker ikke akkurat nå.

 

Ingenting blir ødelagt på 1.50, men kanskje du tenker på de som har "nedgradert" fra 2.0?

Lenke til kommentar
Hvis du bruker nettleseren mye, så går jeg utifra at du har trådløst nettverk hjemme. Da anbefaler jeg PVNC! Det er en psp versjon av remote desktop programmet VNC. Da kan du styre pc'n din med psp'n. Jeg bruker det til å surfe på nettet og slikt, funker supert. Det finnes en fin guide på forumet til pspupdates.com men det funker ikke akkurat nå.

 

Ingenting blir ødelagt på 1.50, men kanskje du tenker på de som har "nedgradert" fra 2.0?

Ja det er det jeg tenker på, om det blir noen småfeil når man nedgraderer.

 

Det funker vel greit det emd remote desktop. Men det dumme er vel at jeg ikke kan surfe på psp'n hvis noen andre sitter på pcn min og bruker den. Og det er litt av poenget med at jeg liker nettleseren på psp'n. Det er alltid noen som vil bruke pcn min så jeg må låne den bort. Enten det er bror eller mamma. Derfor jeg ble glad når psp fikk nettleser. Er det ikke noen andre muligheter?

Lenke til kommentar
Ja det er det jeg tenker på, om det blir noen småfeil når man nedgraderer.

Tror ikke det er noen known bugs med det enda. Bare man installerer riktig så går det bra. Gjør man noe feil er sjansen for å fucke up PSPen ganske stor tror jeg. Det er jo ikke vanskelig så gjør man noe feil er man rett og slett dum :p

 

Har ikke opplevd noe annerledes/feil med PSPen min etter downgrade.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tror ikke det skal bli noe særlig med feil nei, er vel en helt vanlig 1.50 psp da. :)

 

Men skjønner at det ikke passer så veldig bra med PVNC da. Det finnes 2-3 nettlesere til fw 1.50 men de er ikke noe særlig akkurat. Så kan ikke anbefale det.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg bestemte meg for å downgrade. Har et spørsmål: Når jeg blir bedt om å lage UPDATE mappe i PSP/Games så har jeg ikke den directory. Jeg har bare PSP/SYSTEM. Er det meningen at jeg skal lage GAMES mappen? Den har jeg nemlig ikke. Ohh, excuse my n00bness :p

Jeg laget en egen mappe kalt UPDATE i PSP/GAMES, og det funka utmerket.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg bestemte meg for å downgrade. Har et spørsmål: Når jeg blir bedt om å lage UPDATE mappe i PSP/Games så har jeg ikke den directory. Jeg har bare PSP/SYSTEM. Er det meningen at jeg skal lage GAMES mappen? Den har jeg nemlig ikke. Ohh, excuse my n00bness :p

Jeg laget en egen mappe kalt UPDATE i PSP/GAMES, og det funka utmerket.

Saken er at jeg ikke har PSP/GAMES. Når jeg klikker på PSP så er neste directory SYSTEM. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Hei. Jeg bestemte meg for å downgrade. Har et spørsmål: Når jeg blir bedt om å lage UPDATE mappe i PSP/Games så har jeg ikke den directory. Jeg har bare PSP/SYSTEM. Er det meningen at jeg skal lage GAMES mappen? Den har jeg nemlig ikke. Ohh, excuse my n00bness :p

Jeg laget en egen mappe kalt UPDATE i PSP/GAMES, og det funka utmerket.

Saken er at jeg ikke har PSP/GAMES. Når jeg klikker på PSP så er neste directory SYSTEM. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Jeg hadde heller ingen mappe kalt GAME, jeg lagde den selv.

 

Argh, for lite batteri til å nedgradere.

Lenke til kommentar
Virker som du har lagt inn downgraderen feil eller noe sånt, hvis det er en error som kommer når du skal downgrade er det vel mest sansynlig det.

Er ikke det her den skal ligge da?

Du må skrive navnet på Update folderen i bare store bokstaver slik: UPDATE....

PS: lykke til

HERREGUD testa ut i flere timer no.. Så prøvde jeg med stoooore bokstaver da gikk det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...