Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det er lovlig altså!! :)

men er homebrew et eget program eller er det et felles navn på små spill? :hmm:

Homebrew er et felles navn for alle programmer/spill man kan laste ned til PSP.

 

Jeg jobber med en ny versjon av snake, eller bilder til en ny versjon, men Shine som står for kodingen er visst litt opptatt for øyeblikket.

 

 

Hva slags program bruker jeg til å overføre backups (ISO filer) til PSP?

By the way: Updaten funka utmerket! smile2.gif

Tror ikke vi skal diskutere det her på forumet, men les litt på PSPavisen så finner du nok ut av det :)

 

 

For de av dere som ikke får downgraderen til:

n00b installerings pakke(bare en enkel liten "pakke" jeg satt opp, med alle filene satt inn i de riktige mappene :) )

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet ut åssen man fjerner de corrupted greiene. De blir borte hvis jeg sletter alt i game mappa, men de kommer hvis jeg legger inn programmer :p de er ikke farlige hvertfall.

 

For å downgrade: Last ned downgrader. LES README. Der står alt du trenger å hvite.

 

For å oppklare enda litt mere:

 

Homebrew oversatt er det samme som hjemmelaget. Dvs det er vanlige folk som har laget det og ikke Sony. Homebrew er med andre ord tredjeparts programvare. Homebrew er ikke et enkelt spill eller program, men bare en betegnelse.

 

Alt av homebrew skal inn i ?\PSP\GAME mappen. Jeg anbefaler på det sterkeste å lese guidene på http://forums.qj.net/showthread.php?t=13796 Der er det en del homebrew pakker... samt at jeg tror det finnes en guide for hvordan man skal legge det inn.

 

Emulator har jeg forklart fra før. Emulator spill klarer de fleste ikke å lage selv, men man kan finne dem på internett. Et kjapt søk på google og diverse torrent sider så vant jeg hundrevis av roms til NES og SNES og gameboy. En rom er bare en rip av et spill, akkurat som vanlige pc spill man laster ned *kremt*.

 

Emulatorer og homebrew er lovlig

 

Roms (spill til emulator) og piratkopierte spill til å kjøre med homebrew (f.eks fastloader er et homebrew program som spiller av piratkopierte spill. Last ned fastloader og les readme så står det forklart hvordan man fikser det.) er ULOVLIG. Dermed blir det ingen linking til steder hvor man finner det her på forumet. Fastloader finnes forresten på pspavisen.com

 

Les på pspavisen og bli klok. Litt reasearch selv skader ikke istedenfor å poste 100 poster i dette forumet :p De fleste gidder ikke svare.

Lenke til kommentar
Noo! Burnout kan ikke kjøre på v1.5  :cry:

 

 

Eller så funker SNES-emulator supert, men jeg oppgraderer vel 2.0 i morgen. =/

Joda last ned PSP set gå inn på "firmware tweaks" og så "set version 2.0" du vil nå lure PSP'en til å tro den er 2.0, mens den egentlig er en 1.50, du vil kunne spille BL, men samtidig også bruke homebrew :yes:

 

Jeg sitter foressten og koser meg med SOCOM beta versjonen. Ganske kjekt egentlig. Det funket overaskende bra online.

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...