Thor - God Of Thunder Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Haha, neida. Blir lettare å ha ting der då, treng ikkje bokstøtter Manglar TV og liknande, men det skal eg få tak i etterkvart. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Akkurat flytta inn i "leiligheten" på 22 km. Bare ein liten smake bit, bare det viktigaste som er satt inn til nå Er ikke den senga veldig liten? eller er det bare bildet som gjør det? Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Akkurat flytta inn i "leiligheten" på 22 km. Bare ein liten smake bit, bare det viktigaste som er satt inn til nå Er ikke den senga veldig liten? eller er det bare bildet som gjør det? 120x200? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Har lagt på eit sengeteppe med nokon puter, slik at eg kan bruke den som sofa Korrekt, er 120x200! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Akkurat flytta inn i "leiligheten" på 22 km. Bare ein liten smake bit, bare det viktigaste som er satt inn til nå Er ikke den senga veldig liten? eller er det bare bildet som gjør det? Bare lagt putene feil vei Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Laga-på-sløyden-hylle? Endret 11. august 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. august 2012 Rapporter Del Skrevet 11. august 2012 Akkurat flytta inn i "leiligheten" på 22 km. Bare ein liten smake bit, bare det viktigaste som er satt inn til nå Er ikke den senga veldig liten? eller er det bare bildet som gjør det? Bare lagt putene feil vei Feil veg? Er best slik, då ein har noko å kvile ryggen på Laga-på-sløyden-hylle? Hehe, er nok ikkje det. Pappa som har laga dei Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 (endret) flytta inn på ny hybeln, trodde det var dårlig med nett i byen men tok vist feil vis jeg realisere deg jeg forestille meg i haugen laste jeg kanskje opp bilde etterhvert. Endret 21. august 2012 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 vis jeg realisere deg jeg forestille meg i haugen laste jeg kanskje opp bilde etterhvert. what? Ser at du får nett fra Universitetet i Tromsø, har ikke de sperrer på nedlasting osv? 2 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 vis jeg realisere deg jeg forestille meg i haugen laste jeg kanskje opp bilde etterhvert. what? Ser at du får nett fra Universitetet i Tromsø, har ikke de sperrer på nedlasting osv? du mener mengde i månen eller sånt?`veit ikke, men den er iallfall rask. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Han mener nok heller at de har lagt inn sperre for p2p Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Han mener nok heller at de har lagt inn sperre for p2p Det er sikkert det. Gjør jo ikke det heller, ikke her. Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 21. august 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 vis jeg realisere deg jeg forestille meg i haugen laste jeg kanskje opp bilde etterhvert. Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? 18 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Ja norsken er bra råten etter 4 uker med nesten bare tysk skriving og snakking (har søsken flokken på besøk) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 POV-bilde: 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Akkuratt flyttet inn, så er litt lite bilder på veggene, projektoren er ikke hengt opp i taket osv. men det kommer Bor med kjæreste/samboer. 5 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Veldig stilig Dassen. Gjennomført stil *snip* Hvis det er POV så sitter du veldig høyt Endret 22. august 2012 av Zt 2 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Enten det, eller så stod jeg når jeg tok bildet ^^ 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Slik her ser mitt spill område ut om dagen, et jævla kaos. PS3,PSV,X360 og en pc Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Veldig mange fine bilder her inne. Gidder ikke legge ut av min Ikea-pult med skjerm-løsning. Men jeg lurer på en ting. Hvor ofte tørker dere støv av møblene og utstyret? Det samles jo irriterende fort her i alle fall. Finnes det noen måte å hindre/minske støving? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå