Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Slik ser "kontoret" mitt ut for tiden. Skrivepultene er kjøpt på Binders før de ble Staples. Kunne egentlig tenkt meg en hjørneløsning, men har ikke funnet noe passende ennå. Stolen er fra Skeidar. Valgte den grunnet god støtte i ryggen og høy nok rygg til å hvile hodet på. Dessverre er den moden for utskifting da den er noe nedsittet etter syv års bruk :) Prøver å finne en lignende stol som ikke koster mange tusen.

 

post-20605-0-01567200-1339989806_thumb.jpg

 

 

post-20605-0-23076400-1339989808_thumb.jpgpost-20605-0-05033800-1339989810_thumb.jpg

 

Endret av Sozinho
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noken som har tips til kor/korleis eg kan plassere PCen.

Me har leilighet med 3 soverom, stor stue med ope kjøkken, gang og yttergang.

 

Idag har eg PCen på det ledige soverommet, men det vil og bli okkupert.

 

Uaktuelt for fruen å ha PCen i stua.

Såframt ikkje eg kjem på ein utrulig smidig og minimalistisk måte å plassere den på.

 

Tenker då f.eks veggmontere skjerm, og ei slags klaffe til å ha tastatur på som går an og ta å vippe ned/opp når det ikkje er i bruk.

Evt liknande løysing i gangen, eller på vårt soverom. Noken som har erfaring med å lage ein slags klaffe, eller eit brett/bord som ein kan dra ut ved bruk f.eks?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883
Har satt av et hjørne av stua som nerdebule. Under bordet står et ganske herjet Corsair D700.

Fette nice!

Er det skuffer i bordet? (Ja det er det, fant det ut)

Kor får du tak i det lyset du har bak skjermen, den led stripa?

 

Sorry at jeg svarer litt sent.

LED-stripa tror jeg er kjøpt på Jula eller Clas Ohlson. Det er en av de billige modellene begge butikkene fører under forskjellige navn.

 

Bak skjermen ser det slik ut

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...