Gå til innhold

Den deiligste følelsen dere vet om.


Atomet

Anbefalte innlegg

To sekunder før det går for meg......  :whistle:

Ditto.

 

Men en følelse som må være enda deiligere er å få orgasme mens man bajser :hmm:

ahahahaah , ekkelt ! :wow:

 

Min Deiligste følelse må nok være...

 

1.Drite etter å ha holdt seg i evigheter.

2.Corpse Campe Horde i WoW.

3.Bikkja mi ikke bjeffer.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte på en annen ting på vei hjem fra skolen idag, gående i slaps og snø.

Følelsen du får når våren kommer, solen titter fram, trærene får mange grønne blader, og jentene tar av seg boblejakkene. Kan det bli bedre?

Det å våkne en morgen, se ut av vinduet, og se bakken dekket med et hvitt lag, og at det fortsatt snør lett. Ikke så kaldt at du må skrape bilrutene for is, men akurat såpass at snøen ikke smelter.

 

Å være førstemann utenfor løypene i skibakken. Følelsen av å kjøre på ski/brett i urørt landskap :) smøen må selvfølgelig være helt perfekt for at følelsen skal bli fullkommen.

 

Å få en klem når du føler du virkelig trenger det, og at den du får det av virkelig mener det :)

 

Å sitte på kino og vente på at filmen begynner, og når den endelig gjør det klapper hele salen. (mimre tilbake til ringenes herre filmene :love: )

 

Å ta seg ut helt på trening så man virkelig føler at man skal gå i bakken når som helst, for så å komme seg hjem, ta en god dusj og bare legge seg flat på sofaen med en flaske cola / fanta / bonaqua lett tilgjengelig.

 

finnes mange flere situasjoner jeg er begeistret for, men dette er virkelig stort :)

Lenke til kommentar
Jeg syns det er noe dritt med folk som huier og klapper på kino.

Når jeg var på Star wars episode 2 førpremieren så klappet alle når Star wars logoen kom opp, det var en fantastisk følese.

 

Av gode føleser har jeg:

-Høre en skikkelig god sang

-Bare være skikkelig glad, bør ikke være noen spessiel grunn. Bare noen ganger så blir man glad

-Når man får til noe perfekt, et perfekt HS i cs, eller noe perfekt i en sport. En slik følese da man kjenner at stemmer og at alt er perfekt.

Lenke til kommentar

Tja, sex er jo ikke å forakte.

 

Eller kanskje en laaaang strekning med svak nedoverbakke, der det garantert ikke er trafikkontroll. Jeg sitter i en Lamborghini Diablo, som har en sinnsvak aks. Føl suget, dere...

 

...Ellers er jeg ganske så rolig av meg i trafikken. :)

 

EDIT: Leif was here.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
En laaaang strekning med svak nedoverbakke, der det garantert ikke er trafikkontroll. Jeg sitter i en Lamborghini Diablo, som har en sinnsvak aks. Føl suget, dere...

Du kan bli med i bilen jeg har så godt som kjøpt nå.

Lover deg at den går like fort 0-100 som en diablo etter sommeren. ;)

 

 

Ellers er det jo deilig å våkne på lørdag morgen og vite at du ikke skal gjøre noenting som helst den dagen. :)

Lenke til kommentar
En laaaang strekning med svak nedoverbakke, der det garantert ikke er trafikkontroll. Jeg sitter i en Lamborghini Diablo, som har en sinnsvak aks. Føl suget, dere...

Du kan bli med i bilen jeg har så godt som kjøpt nå.

Lover deg at den går like fort 0-100 som en diablo etter sommeren. ;)

Count me in! :)

 

EDIT: Hvilken bil er det?

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Jeg syns det er noe dritt med folk som huier og klapper på kino.

Når jeg var på Star wars episode 2 førpremieren så klappet alle når Star wars logoen kom opp, det var en fantastisk følese.

Kan til dels være enig i at det er greit med litt klapping og hurra-ing akkurat når filmen begynner, men å drive å applaudere f.eks boromir midt i ringenes herre er idiotisk. Ødelegger for alle som prøver å leve seg litt inn i filmen.

 

Sånn klapping og huiing er grunnen til at jeg omtrent aldri går på premierer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...