Gå til innhold

Den deiligste følelsen dere vet om.


Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er de 6 herligste følelsene jeg kan tenke meg:

 

- Kjøre en kortbeltet snøscooter i mye løssnø og bra terreng.

Kjørte en gang opp en "quarterpipe"-lignende greie. Jeg kjørte med god fart mot denne, og visste at hvis jeg ikke kom meg opp kom jeg til å skade meg veldig, veldig hardt. Kom meg såvidt over kanten, der det var mye løssnø å kjøre i.

 

Vanligvis er det helt herlig å kjøre i så mye løssnø at man såvidt kommer seg fram, i en kortere periode, men med tanke på at jeg akkurat hadde klart noe vanvittig gjorde det enda bedre :D.

 

- Kjøre slalåm i mye løssnø i bra terreng. Få ting kan slå dette, om terrenget er veldig passende i forhold til hvordan du kjører.

 

- Kjøre slalåm i fylla.

Da tror man man er udødelig, og tar de bratteste og lengste bakkene i ekstreme hastigheter. Deilig følelse :D

 

- Sitte i båten i nærheten av feriehuset på vei fra land. Ingenting spesielt som man må få gjort. Allergireaksjoner forsvinner straks man er litt ute på havet. Deretter bare kjøre avgårde til en liten forlatt øy eller lignende. Kanskje fiske litt :).

 

- Klatre på en 15 meters høy klatrevegg uten sikring (har aldri tatt sjansen på å klatre mer enn 8 meter), eller i noe berg eller fjell som som oftest er enda høyere. Med sikring blir ikke følelsen den samme, tror jeg. Har da egentlig ikke prøvd med sikring da :blush:.

 

- Kjøre et hvilket som helst kjøretøy svært fort slik at man såvidt klarer å manøvrere det dit man skal. Gjerne på én ski (snøscooter), sidelengs på snø (bil) eller med mange hopp på veien (tråsykkel ned et fjell) :).

Lenke til kommentar
Jeg er for det meste fornøyd om jeg føler noe i det hele tatt.

helt enig dude! er ikke akkurat bortskjemt med fine ting og damer!

hvis jeg skal nevne noe jeg absolutt liker må det være å

 

gjøre noe me venner om sommeren. gjerne kjøre moped og møtes en platz.

gå i tskjorte året rundt. men helst når det er varmt.

når man er på fylla, men edru nok til å tenke over at man har en vakker dame i armene. (sjeldent men godt)

Lenke til kommentar

Alt det opplagte er nevnt, så jeg tar med noe annet:

 

Å stå nedover en perfekt bakke på et perfekt fjell med perfekt løssnø (har gjort det to ganger). Uten en lyd går hastigheten opp i sinnssyke høyder.

 

Å virkelig lykkes med å flørte med en pen jente uten å anstrenge seg det minste.

Lenke til kommentar

-De gangene jeg klarer å tilfredstille dama i senga

-Bli sammen med dama /beste følselsen foreløpig

-Få høre at hun elsker deg /første gang spesielt

-Hoppe med slalomski i bigjump

-Møte dama etter lenge fra hverandre

-Slappe av etter hard trening

-Lykkes med noe man har strevd med å få til

 

Ble litt mange, men det er vanskelig å rangere og alle er forskjellige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...