Gå til innhold

Den deiligste følelsen dere vet om.


Atomet

Anbefalte innlegg

Nå er vel klær (sammen med mat) en av de mer fornuftige tingene man kan bruke penger på, eller?

Det de han mente med at han sløste var det at han brukte så mye penger på kler..

Akkurat som noen bruker mye penger mat og kjøpte noe dyrt som fks. Biff. Noen som man kan si om begge deler er at ofte får man mer hvis man betaler mer.... ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  • å få pakker i posten med noe du har gledet deg til i evigheter er digg
  • å mose hjernen til noen med ord alene er skikkelig digg
  • å få fri fra hva som helst kjedelig er digg
  • å drømme seg bort er veldig digg
  • å klare noe som ingen trodde du skulle klare er digg
  • å bare ta seg en vandring på en mil eller to med musikk i øret er svært digg
  • å dusje er digg
  • å sove er digg
  • å banke alle som sier "h4xx0rz $upr3m3!" er diggere
  • å ha en dame i dine armer er diggest

Lenke til kommentar
over 10000 kr . omfg du feiler noe , veken meg eller dama har klær for så mye til sammen

 

syke syke meneske , det må være det ultimate i sløsing  :no:

Folk har forskjelige interesser, deal with it.

Selv kjøpte eg 60-70 CD'er i fjor. Eg tør nesten ikke tenke på hvor mye det kosta meg, men samtidig vet eg at det var verdt det.

 

Mange folk vil sikkert kalle det å i det hele tatt bruke penger på PC for sløsing.

 

Folk er forskjelige... og det er en bra ting!

ja men her er det snakk om og handle klær på en gang for så masse penger !!!

 

det er jo ikke noen galt i og bruke så mye i året på klær , men på en dag .

 

seff det er bra med forskellige menesker , men noen trenger hjelp av proffesjonelle

Lenke til kommentar

I fjor en gang våknet jeg tidlig en lørdags morgen og fikk ikke sove igjen, så jeg stod opp og tok en kopp kaffe. Akkurat da jeg gikk forbi stuevinduet mitt kom sola inn... En utrolig sterk følelse av lykke veltet over meg helt uten videre. Jeg stod ved vinduet i en halvtime og bare gliste mot soloppgangen.

 

Akkurat der og da var livet helt perfekt, jeg har aldri følt meg så lykkelig som der og da, hverken før eller siden. Det er utvilsomt den beste følelsen jeg har opplevd, og jeg vet ikke engang hvorfor jeg følte meg så utrolig lykkelig der jeg stod.

Lenke til kommentar

Den beste følelsen jeg vet om er når noen akkurat er ferdig med en veldig lang historie jeg ikke egentlig var interesert i og høre, fordi jeg egentlig ikke hadde tid og høre på, eller følge med på, pga masse arbeide, som jeg allikavel hørte på for og være "snill"

 

Det er ubeskrivelig, så fremst ikke personen har flere lange kjedelige historier på tur. Da er det på han igjen, eller så er det bare si fra, NEI, nå klarer jeg ikke flere historier, jeg er LEI, nå trenger jeg tid med mitt arbeide, vi snakkes senere. Men det er ikke ofte vi greier si fra, i frykt for at personen skal bli sur, tro du er gal, eller annet.

 

Tolmodighet er en dyd, det skal være sant.

 

Utenom det er det stillheten om natten som gir meg den beste følelsen.

 

Hilsen nattmenneske og langeUnødvendigeHistorieHater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...