Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idol er gøy helt til de begynner og ha 10 værgang..liker bare og se de dumme folkene som ikke kan synge eg :D

Når de grovsorterer deltakerne er det ofte mange morsomme klipp, ja. Husker spesielt godt ei dame med briller som spurte om hun ikke kunne få synge to forskjellige sanger. Dommerne sa nei og hun sa meg skarå stygg stemme: "Exscuse meee". Hun sang (i den grad det kan kalles synging) og røk ut. Hun kjeftet litt på dommerne og i det hun skulle lukke døren tok hun i skikkelig hardt og smalt den igjen. Når hun skulle snakke med programlederne måtte det hun sa bli sensurert fordi det var så grovt. Det var en av de mest geniale dette året, synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Idol er gøy helt til de begynner og ha 10 værgang..liker bare og se de dumme folkene som ikke kan synge eg :D

Når de grovsorterer deltakerne er det ofte mange morsomme klipp, ja. Husker spesielt godt ei dame med briller som spurte om hun ikke kunne få synge to forskjellige sanger. Dommerne sa nei og hun sa meg skarå stygg stemme: "Exscuse meee". Hun sang (i den grad det kan kalles synging) og røk ut. Hun kjeftet litt på dommerne og i det hun skulle lukke døren tok hun i skikkelig hardt og smalt den igjen. Når hun skulle snakke med programlederne måtte det hun sa bli sensurert fordi det var så grovt. Det var en av de mest geniale dette året, synes jeg ;)

Digget akkurat den derre eg også :w00t:

Lenke til kommentar
Idol er gøy helt til de begynner og ha 10 værgang..liker bare og se de dumme folkene som ikke kan synge eg :D

Når de grovsorterer deltakerne er det ofte mange morsomme klipp, ja. Husker spesielt godt ei dame med briller som spurte om hun ikke kunne få synge to forskjellige sanger. Dommerne sa nei og hun sa meg skarå stygg stemme: "Exscuse meee". Hun sang (i den grad det kan kalles synging) og røk ut. Hun kjeftet litt på dommerne og i det hun skulle lukke døren tok hun i skikkelig hardt og smalt den igjen. Når hun skulle snakke med programlederne måtte det hun sa bli sensurert fordi det var så grovt. Det var en av de mest geniale dette året, synes jeg ;)

Digget akkurat den derre eg også :w00t:

:!:

Jah, den auditionen var utrolig festlig.

Ganske fornøyd med resultatet i går også. *hint* Eva :love: *hint*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...