Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Hva med Mari...?

Mari beviste sist at hun ikke var på samme nivå som de andre vokalmessig.

Personlig synes jeg hun er en av de søteste damene i idol, hun har et par sykt pene øyne og et fantastisk smil. Vet ikke om det er andre enn meg som ser det... :love:

Synes Tone er hypa, selv om tunge greia tenner et par plugger hos meg. Cindy sin snakkestemme er jævlig, kunne ønske den var annerledes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med Mari...?

Mari beviste sist at hun ikke var på samme nivå som de andre vokalmessig.

Personlig synes jeg hun er en av de søteste damene i idol, hun har et par sykt pene øyne og et fantastisk smil. Vet ikke om det er andre enn meg som ser det... :love:

Synes Tone er hypa, selv om tunge greia tenner et par plugger hos meg. Cindy sin snakkestemme er jævlig, kunne ønske den var annerledes.

Mari er bare rålekker syns nå eg, og må si meg helt enig i det du skriver der :thumbup: Tone er også :love: Cindy har en prate stemme som bare en blir lei av, men synger faen meg så bra!! Syns den sang stemmen hennes ikje passer til hennes skikkelse :tease:

Lenke til kommentar

Synes Mari er bra jeg! .. heier litt på henne! Mye fordi hun er litt normal, og litt rockete!! :thumbup: ..ellers er jo Cindy grøssende å høre på når hun åpner kjeften og Snakker(!), men, når hun synger, så er jo nesten den beste der! Heier også litt på Jorunn! .. Dama heier på Jorun! ;)

 

Jeg heier litt på Mari! ..men, hu sang ikke noe fint sist gang.. :(

Lenke til kommentar
Hva med Mari...?

Mari beviste sist at hun ikke var på samme nivå som de andre vokalmessig.

Personlig synes jeg hun er en av de søteste damene i idol, hun har et par sykt pene øyne og et fantastisk smil. Vet ikke om det er andre enn meg som ser det... :love:

Synes Tone er hypa, selv om tunge greia tenner et par plugger hos meg. Cindy sin snakkestemme er jævlig, kunne ønske den var annerledes.

Helt enig med deg :yes:

Lenke til kommentar
Hva med Mari...?

 

Jeg synes presterte dårlig vokalmessig sist gang.. Men hun er en av dem som viker litt fra den normale idol deltakeren. Hun synger litt mer sanger med futt i, og er en person jeg aldri kunne sett for meg synge Britney sanger. Bra at hun fikk bli denne gangen, for hun kan bedre.

Lenke til kommentar

Det er det som er så synd med Mari. Hun blir bare verre og verre :( I en av de første konkuransene de hadde med ustemning på TV imponerte hun så mye at den ene dommer lovte platekontrakt med henne hvis hun ikke kom videre. Nå ser de bare ned og på hverandre når de skal kommentere hennes fremføringer. Er hun kanskje forkjølet eller noe?

Lenke til kommentar
Det er det som er så synd med Mari. Hun blir bare verre og verre :( I en av de første konkuransene de hadde med ustemning på TV imponerte hun så mye at den ene dommer lovte platekontrakt med henne hvis hun ikke kom videre. Nå ser de bare ned og på hverandre når de skal kommentere hennes fremføringer. Er hun kanskje forkjølet eller noe?

Så sant så sant det der :no: Eg vil sånn at ho kommer seg på det gamle nivået igjen. Håper ho presterer bare neste fredag :yes:

Lenke til kommentar

Noe annet som er bra med Mari er at hun ikke blir så sykt "digg og hun vet det" bare fordi hun er på idol. Har sett tendensen hos flere av de andre deltakerene. Ikke flame ræva mi når jeg sier at Tone, Eva og Cindy er gjennomsnittlige damer med ugjennomsnittlig mye sminke som tror de er deiligere enn Angelina Jolie bare fordi de har vært på TV. Har en kamerat fra militæret som kjenner Tone, og han kjenner henne knapt igjen på utseende og væremåte...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noe annet som er bra med Mari er at hun ikke blir så sykt "digg og hun vet det" bare fordi hun er på idol. Har sett tendensen hos flere av de andre deltakerene. Ikke flame ræva mi når jeg sier at Tone, Eva og Cindy er gjennomsnittlige damer med ugjennomsnittlig mye sminke som tror de er deiligere enn Angelina Jolie bare fordi de har vært på TV. Har en kamerat fra militæret som kjenner Tone, og han kjenner henne knapt igjen på utseende og væremåte...

Helt enig der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...