Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God underholdning, men programlederne er håpløse.. De skal være så morsomme, men det er jo  bare totalt tåpelig...  :ermm:

De prøver å være morsomme og får det absolutt ikke til, og de er også nedenfor stadiet der det er morsomt fordi de er så dårlige. Konklusjon: De kommer aldri til å få meg til å le.

Nå er det jo ikke nødvendigvis akkurat de som bestemmer hva innslagene skal handle om og hva de skal si, men er enig i at de "sketsjene" og disse "humorreplikkene" er litt drøye og for spesielt intereserte.

Morsommere enn ifjor ihvertfall. De stetsjene ifjor var jo bare teite og irriterende.

Lenke til kommentar

At ikke Solveig og han andre skriver sketsjene de fremfører er greit, men de burde hatt noe å si, for de driter seg ut på tv. Man skal ha veldig dårlig humor eller være rundt 10 for å like den humoren der. Jeg må innrømme at det var bedre enn ifjor, men det skal ikke akkurat så mye til. Jeg blir flau på deres vegne. :!:

Lenke til kommentar
At ikke Solveig og han andre skriver sketsjene de fremfører er greit, men de burde hatt noe å si, for de driter seg ut på tv. Man skal ha veldig dårlig humor eller være rundt 10 for å like den humoren der. Jeg må innrømme at det var bedre enn ifjor, men det skal ikke akkurat så mye til. Jeg blir flau på deres vegne. :!:

Så sant så sant :p hender eg trkker på smilbpndet sånn av og til men hehe :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...