Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, det er nok "Sandra-klonen" han snakker om. Men i motsetning til Sandra så har hun her ett mer naturlig søtt utseende. Det blir søtt uten å bli... tja... noe vi forbinder med kåte fjortissgutter sine våte drømmer.

 

Cindy er årets "dum og deilig". Mulig det er imaget hennes, men det virker ikke som hun har all verden oppe i sitt pene lille hode når hun blir intervjuet. Kanskje kommer det av nervøsitet, men uansett... synge? Det kan hun. Ble imponert i kveld.

 

Tone er nok mer min stil... men synes også Eva har sjarm.

Lenke til kommentar
Malin? Håper vi ikke snakker om den übernasale Sandra-klonen nå?

sandra klonen?

 

de eneste likhetene jeg kan se er at de er hunnkjønn..

 

Malin har jo en sinnsykt bra stemme, Sandra kunne knapt synge.. og sandra er ikke pen, hun er bare sexy, mens malin har et naturlig søtt utseende.

 

skjønner ikke hvorfor du trekker likheten mellom disse to?

Lenke til kommentar

Så for første gang hele programmet i kveld, og synes Malin var overlegent best. David var den klart svakeste egentlig, men han tok det i hvertfall bra da han røk ut.

 

Dere tror sikkert jeg kødder nå, men jeg jobber sammen med en av sjefene i Idol, å han sa meg hvem som går videre en gang.

Jeg svarte:

Hmmm, men er ikke det egentlig opp til publikum.

Han svarte:

Nei, det er forhåndsbestemt. Stemminga er bare for å tjene penger via telefon.

 

Jeg ble litt forvirra men han var helt seriøs.

Kjipt men fakta...

 

Skulle det være sant er idolsjefene tidenes idioter. At Kjartan aldri ville bli suksess etter idol kunne en hver idiot se. Dessuten tror jeg ikke idolsjefene ville sagt noe sånt til en vanlig kollega, da ville det veldig fort ha lekket ut.

Lenke til kommentar
Dere tror sikkert jeg kødder nå, men jeg jobber sammen med en av sjefene i Idol, å han sa meg hvem som går videre en gang.

Jeg svarte:

Hmmm, men er ikke det egentlig opp til publikum.

Han svarte:

Nei, det er forhåndsbestemt. Stemminga er bare for å tjene penger via telefon.

 

Jeg ble litt forvirra men han var helt seriøs.

Kjipt men fakta...

 

Skulle det være sant er idolsjefene tidenes idioter. At Kjartan aldri ville bli suksess etter idol kunne en hver idiot se. Dessuten tror jeg ikke idolsjefene ville sagt noe sånt til en vanlig kollega, da ville det veldig fort ha lekket ut.

Kanskje det har blitt sånn etter at publikum stemte frem "suksessen" Kjartan :p

Lenke til kommentar
Malin? Håper vi ikke snakker om den übernasale Sandra-klonen nå?

sandra klonen?

 

de eneste likhetene jeg kan se er at de er hunnkjønn..

 

Malin har jo en sinnsykt bra stemme, Sandra kunne knapt synge.. og sandra er ikke pen, hun er bare sexy, mens malin har et naturlig søtt utseende.

 

skjønner ikke hvorfor du trekker likheten mellom disse to?

- Begge to er ca like spennende som en pakke med dansk fullkorns rugbrød.

- Begge to er middelmådige sangerinner

- Begge to får ungene i "Vi på Saltkråkan" til å virke som pensjonister

 

Forresten, grovbrød er mer interessant enn Malin!

Lenke til kommentar

Du må da være døv, siden du sammenligner de to. Ikke er de like, ikke synger de lik. Sandra kan ikke synge, det kan Malin. Sandra er ikke pen, hu har bare to store fordeler, som kom godt frem på tven og gjorde småttisene kåte. Malin er så mye mer enn Sandra.

Lenke til kommentar
Cindy er årets "dum og deilig". Mulig det er imaget hennes, men det virker ikke som hun har all verden oppe i sitt pene lille hode når hun blir intervjuet. Kanskje kommer det av nervøsitet, men uansett... synge? Det kan hun. Ble imponert i kveld.

Synger bra, ser bra ut. Men når hun snakker.... :ermm: En typisk, 'you say it best, when you say nothing at all'-dame. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hmm, kanskje det er meg, men Malin minner meg om 50-talls barnestjerner allà Kicki Oscarsson! Stemmen skjærer i trommehinnene mine. Cindy, Ali og Jorun derimot - de KAN synge!

Jepp.

 

For meg er Tone årets sukkersøte svett-og-kåt-nerdebedårer, på samme måte som Sandra var det i fjor. Tone hørtes ut som Windows Sam i går, de eneste jeg synes kom ut av det med æren i behold var Christian og Cindy.

 

Malin er overvurdert til ... en milliard. Hun kan synge noen sanger, men i går kunne ikke en gang alkohol legge en demper på smerten hun bar frem. Synes dommerne er altfor snille nå, helt ubrukelig.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...