Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Nå er Idol over oss igjen, 3 år på rad. I forbindelse med dette "store" happeninget tenkte jeg å lage en tråd der du ærlig sier dine meninger om Idol.

Er det et program du ikke kan gå glipp av, må du se hver eneste episode med en Grandis og Cola? Eller er det noe du skriker og får en grusom trang til å knuse noe (gjerne TV2-skaller) av? Selv synes jeg det er gørr kjedelig med to halvmorsomme verter som skal lede deg igjennom livshistorien til alle deltagerne. :thumbdown: For ikke å snakke om alle produktene som lages, noe Superstjerne-hamburger på Burger King og Idol-mp3'er. Nei, jeg synes dette har blitt for stort og litt for oppskrytt.

 

Hva synes dere? Er dere avhengige av Idol? :)

 

Jeg glemte en viktig ting, nemlig at hvis tråden skal være "stor", må man jo selvsagt diskutere hvem dere heier på og hvem som synger best utover i konkurransen. :)

Endret av |/|etallica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

begynner neste fredag.. (21.januar)

det var morsomt første gangen, med Thomas Numme og Harald Rønneberg, men andre gangen var det jo bare tragisk.. regner med at det blir enda verre denne gangen, men det er jo moro å se de som driter seg ut ja...

så den svenske idolen nå i vinter, og det var MYE bedre enn den norske..

Lenke til kommentar

Synes Idol er greit... er ikke så glad i pop-musikk (som det for det meste går av der).

 

1ste året var bra, mest pga. Thomas og Harald. Ifjor var det talentene som var noe verdt å se på... synes det var noen der som var veldig flinke til å synge, men programlederne var TRAGISKE, og de sketsjene de hadde innimellom, var til å gråte av, og resulterte i at jeg zappet rundt imens (de sugde mao).

 

Tror det blir bra i år også, jeg liker bedre å se på selve konkuransen, enn auditions... Da synger de bare fælt... (seff morsomt, men det er jo ikke en komi-serie... det er en konkurranse).

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Idol er morsomt underholdning. Syns ikke det er så morsomt å se idioter som bare skal late som de tror de kan synge og det høres ut som en katt som blir vrengt ut. De synger til musikk eg ikke hører på men det betyr ikke at eg kan syns de har bra teknisk stemme og se kordan det takler presset eller utvikler seg. Dessuten så har det kommet kjent folk begge gangene og eg hørte rykter at det blir det denne gangen også og spesielt siden det skal være i bergen også. :D

Lenke til kommentar
Idol er veldig morsomt når det viser auditionsene fra de innledene rundene, alltid noen som driter seg fullstendig ut (med all respekt for den som gjør det, hadde aldri tort selv).

DEt er alltid det som er det sotre, når dei innledende rundane er over, er det liksom ikkje så gøy lenger. Idol har ein fallande kurve, gøy i begynnelsen, :sleep: kjedelieg i slutten....

Lenke til kommentar

Eneste Idol duger til, er å evt. skifte navn til "Den gangen vi ved en mirakuløs tilfeldighet som ikke har noe med dommernes bedømngsevne å gjøre, oppdaget Hobbit-Kurt og hans tro det eller ei, talentfulle sangstemme".

 

Utover det, er er Idol ubrukelig wannabe-svada.

 

 

Karma

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...