Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idol er et møkka-program for fjortis jenter som ikke har noe liv....... så kanskje på en gang i blandt første gang... andre gangen tenkte jeg; herregud, hvem kommer til å gidde å se på EN GANG TIL!. og når tredje gang begynte.. skal ikke si hva jeg tenkte.....

åja, så fint og høre at jeg er en fjortis jente uten noe liv da. :)

 

kanskje du kan frelse meg fra det onde og fortelle meg hva som er tøft og se på tv'n da? slik at jeg kan bli den 24 år gammle gutten med en flott liv jeg engang var.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102949

Bare jeg som synes Slemme-Tor er morsom? Han er ingen Simon, men han er ihvertall ærlig. Jeg blir litt kvalm av å se de andre dommerne som skal være så snill og bullshitte istedefor å bare si: du kan ikke synge.

 

Vi er den musikalske kompetansen, og jeg håper vi kan klare å påvirke publikum slik at vi ikke ender opp med en Kjartan på toppen.

Amen.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102949

Bare jeg som synes Slemme-Tor er morsom? Han er ingen Simon, men han er ihvertall ærlig. Jeg blir litt kvalm av å se de andre dommerne som skal være så snill og bullshitte istedefor å bare si: du kan ikke synge.

 

Vi er den musikalske kompetansen, og jeg håper vi kan klare å påvirke publikum slik at vi ikke ender opp med en Kjartan på toppen.

Amen.

Så er det grense på hvor ærlig man skal være. Vi snakker her om unge mennesker, så langt ned som 16 år, og det er ganske ungt. Det han gjør er ikke bare å fortelle folk at de ikke kan synge, men han overdriver også noe skikkelig. Jeg er klar over at Simon Cowell gjør det samme, men så er ikke dette USA, det er Norge. Gi deltakerene saklig kritikk tilbake, ikke kommentarer som "jeg har hørt bikkjer som synger bedre enn deg" osv. Hadde jeg vært der så ville det vært fristende å gi en trøkk tilbake "Jeg ser i hvert fall ikke ut som en" :tease:

Lenke til kommentar

Det er gjerne sånn bransjen er (uten at jeg vet noe om det, annet enn det jeg har sett på VH1 - Behind The Music). Men jeg har fått inntrykk av at det hele ikke er en dans på roser, og det er mye bedre å få konstruktiv (om så litt frekk) kritikk enn at man stryker alle under en viss alder på håret og sier "næmen, du var så flink atte...".

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102949

Bare jeg som synes Slemme-Tor er morsom? Han er ingen Simon, men han er ihvertall ærlig. Jeg blir litt kvalm av å se de andre dommerne som skal være så snill og bullshitte istedefor å bare si: du kan ikke synge.

 

Vi er den musikalske kompetansen, og jeg håper vi kan klare å påvirke publikum slik at vi ikke ender opp med en Kjartan på toppen.

Amen.

Helt enig. Deltakerene veit ka å melde seg på idol innebærere, da for de ta konsekvensene også :yes: . Han er vel forsåvidt den eneste som er heilt ærlig vil eg si, enten han har glemt å tatt smilepillene sine eller ikkje.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102949

Bare jeg som synes Slemme-Tor er morsom? Han er ingen Simon, men han er ihvertall ærlig. Jeg blir litt kvalm av å se de andre dommerne som skal være så snill og bullshitte istedefor å bare si: du kan ikke synge.

 

Vi er den musikalske kompetansen, og jeg håper vi kan klare å påvirke publikum slik at vi ikke ender opp med en Kjartan på toppen.

Amen.

Så er det grense på hvor ærlig man skal være. Vi snakker her om unge mennesker, så langt ned som 16 år, og det er ganske ungt. Det han gjør er ikke bare å fortelle folk at de ikke kan synge, men han overdriver også noe skikkelig. Jeg er klar over at Simon Cowell gjør det samme, men så er ikke dette USA, det er Norge. Gi deltakerene saklig kritikk tilbake, ikke kommentarer som "jeg har hørt bikkjer som synger bedre enn deg" osv. Hadde jeg vært der så ville det vært fristende å gi en trøkk tilbake "Jeg ser i hvert fall ikke ut som en" :tease:

Men så vet jo disse 16 åringene hva de går til. Og for å være ærlig, Synes jeg det er underholdning når dommerne er litt usaklige og slemme :devil:

Lenke til kommentar

SE HER!

 

TV 2 lover overraskelse i kveld

 

Idol-deltakere kan få ny sjanse

 

Prosjektleder for «Idol», Rolf Wenell, bekrefter overfor VG at det kommer en overraskelse i kveldens «Idol»-sending.

 

- Vi har alltid gjort forskjellige ting. I fjor var det både wild card og en joker. Jeg kan bekrefte at vi i år har funnet på et par nye vrier, men hva det dreier seg om, får ikke TV-seerne vite før i sendingen, sier prosjektleder for «Idol», Rolf Wenell.

 

les mer her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=268158

Lenke til kommentar

Wow! Det blir spennende :)

-Hilsen jente, 14 :roll:

Og angående tilbakemeldingene de får, så støtter jeg Tor Milde når han sier at deltakerne vet hva de går til. Hadde det vært snakk om 10-11 åringer, så hadde saken vært en helt annen, men en 16-åring bør tåle såpass som å få en helt ærlig kommentar. Det er tredje gang det er Idol, og det er garantert at alle de som er med, har sett på idol før, og vet hvor tøft tidligere deltakere har hatt det.

Stå på Tor! :w00t:

Lenke til kommentar

Dere tror sikkert jeg kødder nå, men jeg jobber sammen med en av sjefene i Idol, å han sa meg hvem som går videre en gang.

Jeg svarte:

Hmmm, men er ikke det egentlig opp til publikum.

Han svarte:

Nei, det er forhåndsbestemt. Stemminga er bare for å tjene penger via telefon.

 

Jeg ble litt forvirra men han var helt seriøs.

Kjipt men fakta...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...