Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Min favoritt er helt klar Ali, grunnen er at han er den eneste som har en stemme det ikke går 200 av på dusinet.

 

Greit at Jorun m.fl. synger fint, men hun/de vil aldri kunne bli noe mer enn et blaff, til det er stemmen hennes/deres altfor vanlig og talentet for tynt. (Min mening selvfølgelig ;))

 

Hvis Ali får et bra låtmateriale å jobbe med så kan han faktisk overleve som artist, ikke at jeg tror han vil selge i bøtter og spann (hvilken norsk artist gjør det..?), men han har et særpreg i stemmen som jeg tror vil gjøre at han kan "leve" på de som liker den, deriblant meg.

 

Gleder meg til å høre hvordan han tolker "Don't Dream It's Over" på fredag.

 

Så jeg håper og tror på Ali, men Idol er Idol, så jo hvordan det gikk i fjor :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min favoritt er helt klar Ali, grunnen er at han er den eneste som har en stemme det ikke går 200 av på dusinet.

 

Greit at Jorun m.fl. synger fint, men hun/de vil aldri kunne bli noe mer enn et blaff, til det er stemmen hennes/deres altfor vanlig og talentet for tynt. (Min mening selvfølgelig ;))

 

Hvis Ali får et bra låtmateriale å jobbe med så kan han faktisk overleve som artist, ikke at jeg tror han vil selge i bøtter og spann (hvilken norsk artist gjør det..?), men han har et særpreg i stemmen som jeg tror vil gjøre at han kan "leve" på de som liker den, deriblant meg.

 

Gleder meg til å høre hvordan han tolker "Don't Dream It's Over" på fredag.

 

Så jeg håper og tror på Ali, men Idol er Idol, så jo hvordan det gikk i fjor :roll:

Dimmu Borgir selger i bøtter og spann :thumbup: men er enig i masse av det du sier der azzå :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kan egentlig ikke skjønne helt hvorfor Ali er der fortsatt.. Gi han en rockelåt, eller en hvilkensomhelst annet låt enn en "pusesang" så *vips* så er han ute.. Synes har bør kunne noe annet enn rolige ballader..

 

Missforstå meg rett; han har en fin stemme og kan å synge, men spekteret hans er neimen ikke stort..

Lenke til kommentar

Christian var klart flinkest idag, og det sier dessverre litt om hvor dårlig kveldens Idol var.

Her er min rekkefølge:

1. Christian (sangen passet ham og han var underholdene. Helt klart det beste han har gjort)

2. Erik (synger flott, men ikke det beste han har gjort)

3. Eva (liker ikke stemmen, men det var bedre enn det de andre presterte)

4. Ali (er virkelig lei den halvferdige fløtepusstemmen som "brister" hele tiden)

5. Jorun (det verste jeg har sett henne gjøre, virkelig ikke engasjerende i det hele tatt, hvis hun kommer videre bør hun skjerpe seg)

6. Tone (har aldri vært særlig fan av Tone, og idag viste hun hvorfor. Jeg er helt enig med Tor; dette var ikke imponerende)

 

Favoritten min er fortsatt Erik.

 

edit:

Utseende teller ikke i denne konkurransen

Hadde det vært tilfellet hadde Idol vært radiokonkurranse, men sannheten er at Idolene våre er som oftest hott.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
edit:
Utseende teller ikke i denne konkurransen

Hadde det vært tilfellet hadde Idol vært radiokonkurranse, men sannheten er at Idolene våre er som oftest hott.

Som for eksempel Kjartan og Kurt. *rrr*

 

Synes ikke noen gjorde det så kjempebra i dag. Eva var best etter min mening. Og Tone var langt fra værst i alle fall!

Lenke til kommentar

Kjartan er vel ikke spesielt pen(skal som gutt vel egentlig ikke uttale meg), og Kurt var heller ingen blomst.

Kurts stemme er så bra at den alene gjorde at han vant Idol.

 

Kjartan har ikke så bra stemme, men jeg tror mange 13 år gamle jenter tycker om utseende hans også...Var vel det som avgjorde ja..

Endret av <ingve>
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...