Gå til innhold

Nytt Tool album


Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker stort sett ikke mye forskjellig musikk av gangen.

 

A thirteenth step og Lateralus, er cder som jeg omtrent uten unntak har hørt på et år hver i strekk. Føler meg nesten litt psyk ved å si det, men det er dæven så bra albumer.

 

Man hører seg liksom mett på noen låter, oppdager andre på albumet, for så å oppdage nye ting ved de sangene man først ble fenget av.

Endret av gauters
Lenke til kommentar
Jeg liker stort sett ikke mye forskjellig musikk av gangen.

 

A thirteenth step og Lateralus, er cder som jeg omtrent uten unntak har hørt på et år hver i strekk. Føler meg nesten litt psyk ved å si det, men det er dæven så bra albumer.

 

Man hører seg liksom mett på noen låter, oppdager andre på albumet, for så å oppdage nye ting ved de sangene man først ble fenget av.

6038486[/snapback]

Det er fort gjort å bruke opp musikken ja, men det varierer veldig frå låt til låt og album til album. System Of A Down er eitt av mine favorittband, men eg klarte å bruke alle albumene opp temmelig fort, setter ofte på SOAD, er ikkje det, men det er noko spesielt med band som Tool, går aldri lei.

Lenke til kommentar

Jau.. det er det albumet der APC har covret sanger untatt 2 låter som ''Passive'' og ''Gimmie Gimmie Gimmie'', men på en måte så gjør de sangene på sin egen stil. Platen er egentlig ikke noe virkelig å juble for, litt kjedelig spør du meg. Den er laaangt ifra Mer de Noms og Thirteenth Step. Hvis du er stor fan av APC så tror jeg ikke du blir skuffet over denne platen men ikke så bra som de to første.

Lenke til kommentar

Av ren latskap (gadd ikke ta bussen ned i sentrum nå) så "fant" jeg de to første låtene fra 10 000 days slengende på verdensveven. Åpningslåta var rett så kul, denne "Jambi" som følger opp blir litt snodig. Tar ikke helt hva de prøver å gjøre.

 

Men så er det inntrykket jeg har av Tool generelt, da. Noen låter er helt vanvittig bra, mens andre låter høres ut som de er laget sære uten noen grunn utover det at det skal være sært.

 

Og likevel stikker jeg nok til byen i morgen og kjøper skiva. Det som er bra er jo så forfryktelig bra..

Lenke til kommentar
Av ren latskap (gadd ikke ta bussen ned i sentrum nå) så "fant" jeg de to første låtene fra 10 000 days slengende på verdensveven. Åpningslåta var rett så kul, denne "Jambi" som følger opp blir litt snodig. Tar ikke helt hva de prøver å gjøre.

6046811[/snapback]

De er de to eneste gode sangene på skiva, hvor Vicarious står i en særstilling.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er så merkelig at vi ikke har sett den nye musikkvideoen. Vi har heller ikke fått noe informasjon om den. Kanskje fordi de ikke har lagd en musikkvideo til Vicarious? 06.06.06 teorien står sterkt hos meg...et eller annet skal de gi ut den 6 juni i hvert fall. Nytt album med tilhørende musikkvideo høres ikke så galt ut.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er så merkelig at vi ikke har sett den nye musikkvideoen. Vi har heller ikke fått noe informasjon om den. Kanskje fordi de ikke har lagd en musikkvideo til Vicarious?  06.06.06 teorien står sterkt hos meg...et eller annet skal de gi ut den 6 juni i hvert fall. Nytt album med tilhørende musikkvideo høres ikke så galt ut.

6060460[/snapback]

Hehe, enda ein teori, kva går 06.06.06 ut på? At videoen kjem på den dagen er mogleg, men nytt album? Tvilsomt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...