Gå til innhold

Nytt Tool album


Lemkin

Anbefalte innlegg

Jeg er vel emo, jeg da. :) Nye Tool overbeviser ikke på samme måte som gamle, gode Tool. De har tapt seg.

6247310[/snapback]

 

ææh relax scott!

Tool overbeviste ikke meg heller noe serligt.

Når jeg putter i den cd'en i spilleren så velger jeg track 4 å trykker på repeat. resten får meg bare lysten til å putte i en anen cd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått hørt igjennom hele skiva jeg også. Bedre enn Lateralus, men det er fortsatt et stykke igjen til jeg blir frelst av denne gjengen. Ankepunktet ligger i at lydbildet er så likt, jeg hører ikke "forskjell" på låtene! Eller, klart, jeg hører jo at det er andre vokallinjer og annen bassgang og sånt, men det høres nå ut som den samme låta likevel spør du meg. Høydepunkter for min del: Vicarious, The Pot, Right in Two.

 

Trommisen (Carey?) sparker ræv! Fy pokker han er god!

Lenke til kommentar

Albumet er etter min mening et mesterverk. Jeg liker samtlige låter. Right in two er muligens favoritten.

Har nå dratt frem alle de seks Tool- albumene, og hører på dem ustoppelig.

Har desverre hatt en pause fra Tool en stund, men 10,000 days dro entusiasmen frem igjen :)

Lenke til kommentar
10000 Days er helt klart bedre enn Lateralus! Vicarious, Jambi, Wings for Marie, 10,000 Days, The Pot og Rosetta Stoned er faenmeg godlåter!

6258688[/snapback]

haha!

6259373[/snapback]

Antar du er enig? :dribble:

6259397[/snapback]

Det har jeg vanskelig for å tro, ganske sikker på at han sånn som meg liker Lateralus bedre. :)

Endret av master air
Lenke til kommentar
En kamerat av meg bor litt langt oppe i skogen. Etter et party der på søndan satt alle oss Tool-fanatikere (Det er 3-4 av oss) ned i hagen hans, tente i grillen for å varme oss og hørte på Tool hele natta fra storanlegget vi hadde brukt. Magisk øyeblikk... :love:

6260143[/snapback]

 

Høres bra ut :) Alle som har diskutert i denne tråden kommer neste helg :cool:

Lenke til kommentar
En kamerat av meg bor litt langt oppe i skogen. Etter et party der på søndan satt alle oss Tool-fanatikere (Det er 3-4 av oss) ned i hagen hans, tente i grillen for å varme oss og hørte på Tool hele natta fra storanlegget vi hadde brukt. Magisk øyeblikk... :love:

6260143[/snapback]

 

Det er nice, har fått en kompis til å rådigge Tool. Vi sitter i bilen hans og hører på Tool på full guffe :love: Har svidd en best-of CD, høhø.

Lenke til kommentar
En kamerat av meg bor litt langt oppe i skogen. Etter et party der på søndan satt alle oss Tool-fanatikere (Det er 3-4 av oss) ned i hagen hans, tente i grillen for å varme oss og hørte på Tool hele natta fra storanlegget vi hadde brukt. Magisk øyeblikk... :love:

6260143[/snapback]

 

Det er nice, har fått en kompis til å rådigge Tool. Vi sitter i bilen hans og hører på Tool på full guffe :love: Har svidd en best-of CD, høhø.

6260259[/snapback]

Dere er heldige dere, har en venninne som har begynt å like Tool, men alle de andre vennenne mine syns det er skummelt.. merkelig gjeng :ermm:

Lenke til kommentar
10000 Days er helt klart bedre enn Lateralus! Vicarious, Jambi, Wings for Marie, 10,000 Days, The Pot og Rosetta Stoned er faenmeg godlåter!

6258688[/snapback]

haha!

6259373[/snapback]

HAHA!

 

Jeg ser meg enig med Hodedeler.

 

 

Tool-plata var grei.. men den har ikke samme sounden og heller ikke samme utholdenhet. EOD.

6259494[/snapback]

Gamle Tool ftw.
Lenke til kommentar
En kamerat av meg bor litt langt oppe i skogen. Etter et party der på søndan satt alle oss Tool-fanatikere (Det er 3-4 av oss) ned i hagen hans, tente i grillen for å varme oss og hørte på Tool hele natta fra storanlegget vi hadde brukt. Magisk øyeblikk... :love:

6260143[/snapback]

 

Det er nice, har fått en kompis til å rådigge Tool. Vi sitter i bilen hans og hører på Tool på full guffe :love: Har svidd en best-of CD, høhø.

6260259[/snapback]

Dere er heldige dere, har en venninne som har begynt å like Tool, men alle de andre vennenne mine syns det er skummelt.. merkelig gjeng :ermm:

6260295[/snapback]

 

Altså, jeg kan ikke en gang sette på litt rock blant kompisene mine. Det hardeste de tåler er U2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...