Gå til innhold

Nytt Tool album


Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig du har hørt for mye bra om ham?

Jeg liker Maynard for stemmen hans, og måten han bruker den på. Jeg klarer liksom ikke dra frem noen man kan sammenligne ham med.

5987354[/snapback]

 

hehe, du misser poenget. APC har ikke noe med Tool å gjøre. På samme måte som resten av bandmedlemmenes sideband. Maynard "er" ikke tool.

Lenke til kommentar
Mulig du har hørt for mye bra om ham?

Jeg liker Maynard for stemmen hans, og måten han bruker den på. Jeg klarer liksom ikke dra frem noen man kan sammenligne ham med.

5987354[/snapback]

 

hehe, du misser poenget. APC har ikke noe med Tool å gjøre. På samme måte som resten av bandmedlemmenes sideband. Maynard "er" ikke tool.

5988075[/snapback]

 

Ok, Maynard er ikke Tool, men Hva hadde Tool vært uten Maynard?

Uansett hva du enn mener eller synes om saken, har jeg sett på APC som en god erstatter i mellomtiden. I likhet med Tool, er de utrolig dyktige musikere, som følger opp vokalen godt. Og det skal mye til!

Lenke til kommentar
Mulig du har hørt for mye bra om ham?

Jeg liker Maynard for stemmen hans, og måten han bruker den på. Jeg klarer liksom ikke dra frem noen man kan sammenligne ham med.

5987354[/snapback]

 

hehe, du misser poenget. APC har ikke noe med Tool å gjøre. På samme måte som resten av bandmedlemmenes sideband. Maynard "er" ikke tool.

5988075[/snapback]

 

Ok, Maynard er ikke Tool, men Hva hadde Tool vært uten Maynard?

Uansett hva du enn mener eller synes om saken, har jeg sett på APC som en god erstatter i mellomtiden. I likhet med Tool, er de utrolig dyktige musikere, som følger opp vokalen godt. Og det skal mye til!

5988460[/snapback]

 

Tool uten Maynard? Kanskje bedre?

 

APC = god erstatter?

Greit nok, spennende å se litt musikk ifra medlemmene fra Tool, men det er to heeeelt forskjellige band med helt forskjellig oppsett.

Lenke til kommentar
Så langt har jeg kun funnet EN skikkelig god sang på 10,000 days, og det er Vicarious.

5991061[/snapback]

I starten syntes jeg at det intrumentale drepte/overskygget stemmen til Maynard på enkelte spor, men nå begynner jeg virkelig å like skiva. 10,000 Days, Jambi, Vicarious, Intension og Right in Two er konge-låter.

5973312[/snapback]

:shrug:

Lenke til kommentar
Så langt har jeg kun funnet EN skikkelig god sang på 10,000 days, og det er Vicarious.

5991061[/snapback]

I starten syntes jeg at det intrumentale drepte/overskygget stemmen til Maynard på enkelte spor, men nå begynner jeg virkelig å like skiva. 10,000 Days, Jambi, Vicarious, Intension og Right in Two er konge-låter.

5973312[/snapback]

:shrug:

5991086[/snapback]

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Tool uten Maynard? Kanskje bedre?

 

APC = god erstatter?

Greit nok, spennende å se litt musikk ifra medlemmene fra Tool, men det er to heeeelt forskjellige band med helt forskjellig oppsett.

5989377[/snapback]

 

Da er vi nok rett og slett bare uenige :)

5991916[/snapback]

 

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du setter Maynard sånn på spissen, uten å nevne andre sideband f.eks..

 

 

Dimitrij: Fasit?

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg setter Maynard på spissen? Fordi han er vokalisten i APC, som jeg nevnte.

Jeg kunne da ikke trukket frem et annet medlem av Tool, når det var snakk om APC?

 

Andre sideband vet jeg fint lite om, derfor har de blitt utelatt.

 

Som nevnt digger jeg vokalen hans, men selvfølgelig skal resten av bandet (Tool) hedres. Sjelden å høre band som har så stor kontroll over instrumentene sine.

 

Å si at APC og Tool er helt forskjellig, synes jeg er litt snodig av deg å si..

 

Uansett, hvorfor er du så på hugget på at Maynard er oppskrytt, mindre viktig i Tool osv?

Lenke til kommentar

Fordi han er sykt sykt sykt skrytt opp og ofte sagt at han ER Tool mens folk gir de andre NULL kreds. Det kvalifiserer til oppskrytt spør du meg.

 

(Ikke misforstå, jeg elsker Maynards stemme, men ikke mer enn jeg digger resten av Tool.)

 

Selv om APC og Tool gjerne har lydbilde som kan ligne til tider så er de alt i alt svært forskjellige.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...