Gå til innhold

Nytt Tool album


Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører vel på det nesten hver dag. Noen sanger er lettere å like enn andre som Vicarious, Jambi og The Pot. Right In Two begynner å bli bedre. Wings For Marie og 10 000 Days er sanger som jeg vil høre mer av. Samme med Rosetta Stoned.

 

Totalt føler jeg at albumet "mangler nok" godlåter. Trodde at det ville inneholde flere sanger som.. eh.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Men selvfølgelig, liker veldig godt de godlåtene som er der, skulle bare ønske det var fler av de. Ja, akkurat.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen hadde en teori om at Tool ville finne på noe i forbindelse med 060606. Noen som har hørt noe mer? Kan aldri i livet tenke meg at de gir ut noen ny cd.

Jeg for min del er forresten strålende fornøyd med det nye albumet. Det er annerledes enn de foregående, kanskje litt mer variert lydbilde, men jeg liker det jeg. Og jeg gleder meg noe helt sinnsykt til Quarten..

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Syns nesten synd på Tool jeg, å ha det presset fra fansen  :hmm:

6252749[/snapback]

 

Ja...å høre det faktum at mange venter på et nytt album etter nettopp å ha sluppet et genialt ett...De har ganske mye press på seg til å levere hver eneste gang, både på plater og konserter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...