Gå til innhold

Hva gjør du for å øke den norske levestandarden?

Totenkopf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen på tråden burde vel si sitt om hva denne tråden handler om, men hvis du av en eller annen grunn ikke fikk lest den i farten så var den altså "Hva gjør du for å øke den norske levestandarden?".

Jeg mener selv at jeg øker vår levestandard ved å unngå å videresende kjedebrev, varsler om diverse "livsfarlige" msn-virus og sist, men ikke minst, spam til de 134,7 personene jeg visstnok må sende e-posten til hvis jeg vil unngå å stå i fare for å miste min hotmail, bli en evenukk, ødelegge harddisken min og det som verre er.

:ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Eier campere

- Hiver ikke søppel på bakken

- Sprer budskapet om at orddeling suger hytte penis

- Bøffer ikke

- Slår ikke (hardt)

- Tar ikke opp plass til mer enn én når jeg sitter på T-banen

Skrevet (endret)

Jeg kaster ikke søppel inne, derfor bedrer jeg livet for moren min som mest sannsynlig ville plukket det opp, og derfor fått ryggproblemer, som igjen sparer samfunnet for legeutgifter og slikt.

EDIT: Well, duh! Jeg kaster i søppelkasser inne, da! Men ikke på gulvet. :thumbup:

Endret av fredrikrb
Skrevet (endret)

kaster aldri søppel på bakken. hender jeg av og til plukker opp søppel fra bakken og kaster det i søppelet :blush: jeg går ikke rundt og gir livsfarlige "medesiner" til folk

Endret av MagE
Skrevet (endret)

Jeg utdanner meg til å bli sivilingeniør i Energi og Miljø, et yrke som er svært viktig for energinasjonen Norge

Og så rakker jeg ned på finkultur og andre ting som ødelegger for folkekultur.

Endret av GolfBag
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Leier ut filmer.

Skrevet

Stopper sånn msn spam drit som " hvis du ikke sender dette videre vil en jente stå ved sengen din og DREPE deg i natt"

eller, her er en jeg fikk nettop:

"Til Lørda'n er det den store kline dagen.

send denne til 10 personer du bryr deg om.

sender du ikke denne til 10 personer i løpet av 2 minutter kommer du ikke til å ha hell i kjærligheten på 10 år. lykke til er du heldig finner du kansje din store kjærlighet.... Hvem vet "

:realmad:

Ellers, snill og vennlig mot folk jeg ikke kjenner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...