Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei _StatuS_!

Det nyaste kortet til Matrox virker litt interesant.

Såg foresten i papir utgava til Pcworld Norge at Matrox hadde brukt eit utdrag av teksten som blei brukt av hardware.no under testinga av MatroxG450 (trur det var det kortet)... i sin reklame for kortet i Pcworld.

(under utdraget stod det at kilden var hardware.no)

 

Bør kortet som blir kjøpt inn fra "kronerullinga" være eit "spille kort" eller eit "grafisk kort" eller eit "kombi kort" ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Combi,Alså god i spill og God i grafisk,for eks Radeon eller Geforce,har liten tro på Matrox...vet ikke hvorfor,bare tviler :wink:

Men det hadde jo vært tøft om dere fikk tak i et Rv300 om ikke så lenge :wink:

Det er jeg for,pga jeg trenger å vinne det,hadde et uhell med mitt Radeon :sad:

Lenke til kommentar

Vil være med i loddtrekninga jeg og!

 

"Forf.dato Fra Til Gjentas KID/Melding Beløp Behandling

 

9100 20 29397 Nei Overklokkin... 300,00

Sum 300,00 "

 

 

Har MSI GF4 ti4400 kort jeg, men siden jeg aldri vinner skader det vel ikke å delta med litt barmhjertighet til de som virkelig trenger det (må vel kanskje stryke HD kjøler fra vannkjølingslista mi nå da (nå ble microplex lei seg ja))

 

 

Takker for en kjempebra side, og håper at dere ikke svir av dette kortet (går det til OX?) slik som dere gjorde med GF3 kortet *snufs*.

 

 

Dere gjør uansett mye mer for pengene enn de j***** religiøse organisasjonene (no offense)

Lenke til kommentar

Hm...

 

Nå hadde vært på tide med en oppdatering snart CannoliBoy, alltid morro å høre åssen det går...

 

Hvis alle som har sagt de har send penger har gjort det så er vi godt forbi 3000 kr. Derfor er det vell en mulighet for at vi kunne hatt et "lite" prosjekt i ventetiden fram til R300, eller hva synes dere?

Lenke til kommentar

en ting som kunne blitt gjort var at de "seigeste" bruker'ne kunne begynte som frilanser skribenter for ok.no, dvs, de kunne tatt en ledig stund, og laget en artikkel om alt mulig, fra casemod til overklokking....

 

Sånn kan man omgå problemet med mangel på hardware, og man slipper å måtte sende sin egen til ok.no, og risikere å få den ødelagt.

Skal noe herpes skal man gjøre det selv :grin:

 

Hva som skulle brukes av artikler ville selvfølgelig bli bestemt av administrator'ne, og dermed har man løst en rekke problemer...:smile: eller skapt mange fler?

 

 

;D

Lenke til kommentar

Hehe har ikke sett denne før nå..

Skal se hvor my ejeg greier å presse ut av kontoen min.

 

****s barnedrittungdomshorekontosomikkekanhanettbankdritt.

 

Mor har heller ikke nettbank. men jeg regga henne slik at jeg får overført penger i løpet av uken.

:smile: orker ikke gå til banken. laaangt :razz:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Dcp på 2002-07-15 07:35 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...