Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-11 23:34, Kenny000 skrev:

Legger du ut alle navnene som er med i trekningen slik at vi har mulighet til å sjekke om navnet vårt mangler der?

Bill.Mrk: Paranoid


 

Vi får se på akkurat det der. Er litt usikker på om vi har lov til det. Jeg skal se på mulighetene for at hver enkelt kan sjekke navnet sitt mot en liste - er ikke sikkert at alle liker at vi viser en slik liste.

 

Mvh.

Vidar Fagerjord

Siteadmin og webredaktør @ http://www.overklokking.no

Lenke til kommentar
Quote:


yummy skrev (2002-09-13 04:50):


Vi får se på akkurat det der. Er litt usikker på om vi har lov til det. Jeg skal se på mulighetene for at hver enkelt kan sjekke navnet sitt mot en liste - er ikke sikkert at alle liker at vi viser en slik liste.



Er vel bare å spørre om du kan få lov til det, Du har min tillatelse. Du kan vel legge ut bruker navnet som vi bruker på forumet.
Lenke til kommentar

Tatt fra en tidligere tråd om saken:

Quote:


Måten det vil bli gjort på er at jeg henter ut en kontoutskrift når jeg bestiller/betaler testobjektet og trekker vinneren ut fra det. Neste gang trekkes vinneren ut fra de som har donert siden sist gang. Dermed er vi sikre på at vinneren har donert på det produktet/ prosjektet han/hun vinner - hvis du skjønner hva jeg mener. Når et produkt er kjøpt begynner selvfølgelig tellingen på nytt. Man kan donere en tellende gang pr. måned så dere kan styre vinnersjansene en bitteliten smule.


Det betyr derfor ingenting om innbetalingen er på 50 eller 5000, av den grunn at alle våre lesere skal ha mulighet til å være med på dette, uavhengig av økonomi. Dere får dog litt igjen for å være ivrige, i og med at dere får to "lodd" om dere donerer i to forskjellige måneder.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-13 19:11, Varj skrev:

Dette kommer på kant med lotteriloven...


Mulig, men jeg velger å tolke dette som donasjoner til et "veldedig" formål. Vi velger bare å gi fra oss resultatet til en tilfeldig leser. Det skal også nevnes at vi ikke tjener noe på dette, alle pengene som blir betalt inn går til innkjøp av "gevinst".

 

Hvis du kjenner til loven i detalj vil jeg likevel at du kontakter meg på [email protected] med videre info. Jeg vil nødig komme i klammeri med loven på grunn av dette :-/

Lenke til kommentar

Det har vært spørsmål rundt bestemmelsen der vi sier at beløp skal være i hele 50 kroner. Årsakene er:

 

- et "lodd" er på minimum 50 kroner. Å få et (i denne omgang) splitter nytt skjermkort for 50 øre mens personer som har gitt kanskje 4 - 500++ "taper" trekningen til fordel for 50-øreskaren må vel kunne sies å være særdeles urettferdig.

 

- Ved innkjøp av produkter vil kostnadene stort sett ligge i nærheten av hele 50 kroner (f.eks. 2596,-).

 

- For å gjøre oversikten i regnskapet bedre. Det er lettere å ha med 2550,- å gjøre enn 2498,70.

 

Jeg kan ikke se hvorfor dette skulle skape problemer. Vi er åpne for forslag, så fyr i vei. Usaklige kommentarer kan man holde for seg selv, takk! :wink:

 

Mvh.

Vidar Fagerjord,

siteadmin og webredaktør ved http://www.overklokking.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...