Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For å få litt mer fart i prosjektene våre startet en av våre faste lesere <!-- BBCode u2 Start --><A class="postbody" HREF="http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=29406&forum=18" TARGET="_blank">denne tråden</A><!-- BBCode u2 End -->. Han syns det var smart at de leserne som vil spytter i en liten slant til prosjekter på Overklokking.no, og vi kan ikke annet enn å si oss enig. Økonomien ellers tilsier ikke akkurat de store utskeielsene...

 

Pengene som kommer inn vil utelukkende bli brukt til overklokkingsprosjekter, til å begynne med et GeForce4 skjermkort, som etter publisering blir gitt bort til en av pengegiverne. Beløpet dere gir vil ikke ha noen innvirkning på vinnersjansene, men vi vil ha donasjoner i hele femtilapper. Dere kan lese mer om dette i <!-- BBCode u2 Start --><A class="postbody" HREF="http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=29406&forum=18" TARGET="_blank">hovedtråden</A><!-- BBCode u2 End -->.

 

Om du vil gi ditt bidrag kan du sette det inn på følgende konto:

 

9100 20 29400

Betalingen merkes: Overklokking.no prosjekt

 

Jeg håper dere synes dette er en god idé, og vil være med på kronerullingen. Det er jo bare dere lesere som vinner på det :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Statusoppdatering

 

Det har kommet inn litt mer penger siden sist, og Overklokking.no ønsker i denne omgang å takke:

 

Thomas Skogstad

Roger Larsen

Marius Høgli Aas

Roald Skjoldheim

 

De har til sammen gitt 650 kr! Det har også kommet inn 100,- som banken foreløpig ikke har oppgitt avsender på. Da har vi faktisk 1400,- kroner, og er godt og vel halveis til GeForce4 - hvis det blir det, da...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 17:47, Kjetil Lura skrev:

B|Real

du kan bare kutte ut å kjøpe øl en helg da har du råd til å støtte de med et par hundre kroner
:grin:
Kjetil


Quote:


Den 2002-06-07 16:09, CannoliBoy skrev:

Beløp vil IKKE ha noe å si for vinnersjanser. Som jeg sa i forrige innlegg vil jeg holde donasjonene på et "det er tanken som teller"-nivå, så dere kan gi etter evne og lyst. Da blir det heller ikke noen konkurranse om hvem som gir mest eller storstilt sløsing med øl- penger...


Så det så!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-09 00:11, CannoliBoy skrev:

For å få litt mer fart i prosjektene våre startet en av våre faste lesere
. Han syns det var smart at de leserne som vil spytter i en liten slant til prosjekter på Overklokking.no, og vi kan ikke annet enn å si oss enig. Økonomien ellers tilsier ikke akkurat de store utskeielsene...


Pengene som kommer inn vil utelukkende bli brukt til overklokkingsprosjekter, til å begynne med et GeForce4 skjermkort, som etter publisering blir gitt bort til en av pengegiverne. Beløpet dere gir vil ikke ha noen innvirkning på vinnersjansene, men vi vil ha donasjoner i hele femtilapper. Dere kan lese mer om dette i
.


Om du vil gi ditt bidrag kan du sette det inn på følgende konto:


9100 202 9397

Betalingen merkes:
Overklokking.no prosjekt


Jeg håper dere synes dette er en god idé, og vil være med på kronerullingen. Det er jo bare dere lesere som vinner på det :wink:




 

Det kommer kanskje en slant fra meg utpå sommeren, driver med utfor sykkling som er et voldsomt penge sluk........:wink: så det passer litt dårlig nå.....

Lenke til kommentar

Hei _StatuS_!

Har har ikkje eg tilgang til kontoen (har heller ikkje tilknytning til hardware.no)

Men,ser at kontonummeret stemmer så da skulle no pengane ha komt inn.

 

Ein annan brukar (uten å nemne namn) som skulle sette inn pengar på overklokking.no kontoen satte pengane inn på feil konto..

Lenke til kommentar

Quote:


_StatuS_ skrev (2002-06-20 09:45):

Quote:


Den 2002-06-17 14:05, _StatuS_ skrev:

Fra konto | Til konto | Beløp | Oppdragsdato

xxxx xxxxxxx | 9100 2029397 | 250,00 | 17.06.2002



 

Noen som kan bekrefte om denne har kommet inn eller ikke? Er litt kjiipern om jeg har putta penga på feil konto eller.no :smile:

 

 

Jeg klarte og sett inn penger på feil konto jeg. :sad:

Det tar somregel litt tid

Lenke til kommentar

Jeg har "kjøpt et lodd". Ligger en liten giro i banken...

 

Er ikke interessert i å betale 300 kr, men kanskje jeg slenger ut en femtilapp en gang i blant. Ellers er jeg veldig takknemlig for all hjelp jeg har fått både her på overklokking.no og på hardware.no.

 

Så det er derfor ikke så nøye om jeg vinner det Geforce4-skjermkortet :grin: Jeg er bare glad for å kunne hjelpe til litt.

 

Hvordan er statusen på innbetalingene? Hvor store er vinnersjansene mine? Store vinnersjanser kan føre til at flere vil ofre en liten slant vet dere!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-24 02:31, FjongeFinn skrev:

Det var egentlig en meget god ide og gjøre det slik. Jeg donerer heller penger til OK.no en eller annen redd barna organisasjon... Skal se om jeg kan avse noen slanetr.


 

redd ok.no-barna :grin:

 

får se om jeg får råd. selg effekter; merkekjøleribber med ok.no-logo på :grin: )

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-25 15:36, Cyrus skrev:

Jeg vet at det nå er 1800 kr der, muligens er det enda mer...



 

Høres bra ut. Ble litt nervøs da jeg hørte at etter de første ukene var det bare komet inn 600.

 

Begynte da å bli litt redd for at pengene jeg donerte ikke ville hjelpe (600 i dataverdenen er ikke mye). Men nå ser det ut til å ta seg opp! Det er bra.

 

CannoliBoy:

Er det meningen at disse pengene skal dekke eller sponse prosjektene?

Det virker som om dere har planer om å bruke pengene på et GF4, men dersom dere skal ha dekket alle utgiftene før dere kjøper det, kan det fremdeles ta litt tid....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...