Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da sier vi det slik:

Luftkjøling er det mest allsidige kjølesystemet som kan benyttes av alle (med PC). Kjøp et GF4 og modifiser dette med luftkjøling slik at det er gode muligheter for overklokking.

Dersom det er flere potensielle vinnere pga det nå er luftkjøling er jo også sannsynligheten for at flere ønsker å donnere større.

Lenke til kommentar

Noen kunne donert en kjøleribbe. Jeg sagde opp en Taisol CGK760 i passe biter og satt over og under på rambrikkene. Det er jo vanskelig å vannkjøle ram uansett.

 

Det er jo sikkert masnge her som sitter på noen gamle ribber som de kunne donert. Da blir det mindre penger til kjøling og mere penger til hardware...

 

Bare et forslag...

Lenke til kommentar

Hva blir det til CanolliBoy?

 

Virker som om de fleste er enig med et GF4 Ti4400. Skal du bruke vann eller luft til å kjølekortet ned?

Hvor mye penger blir det til overs dersom du kjøper et GF4? Det er jo viktig å ha penger til overs til modifiseringen også! Kanskje vurdere Ti 4200?

 

En ting til:

Er det skjedd noe mer på kontoen?

 

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-07-02 19:50 ]

Lenke til kommentar

Javel...

 

Da hadde overklokking.no fått kr 50,- av MINE sårt tiltrengte sparepenger også.

 

Blir ikke noe lunsj på meg i dag, :sad:

 

 

Håper bare på å stikke av med et fett skjermkort nå! Og jeg banner på at hvis jeg vinner det så skal jeg tyne det enda lengre enn overklokking.no klarte!

Lenke til kommentar

Quote:


Mr.Hassan skrev (2002-07-03 12:39):

Hei DrErling!

Var ein ny undersøkelse som viste at ungdom (om du er det da) glømte å ete fordi dei satt forran pcén (kanskje du er ein av dei?)


 

Det er ikke tilfellet her :sad:.

Ikke la oss spore helt av da..

Lenke til kommentar

Artig at du fant fram mitt gamle mordoffer, Kenny000! Det ligger fortsatt i skuffen min, stakkar. Det fikk noen skikkelige LSD-halliser sist gang jeg monterte det :razz:

 

Deilig å høre at dere er så ivrige givere for tida, og at dere har så mange forslag til hva vi skal gjøre med pengene. Jeg skal si såpass at det må bli et skjermkort, i alle fall denne gangen. Grunnen er enkelt og greit at et skjermkort er det eneste alle kan bruke. Vannkjøling og andre snaddersaker er selvfølgelig mulig, men da må vi sørge for at alle kan ha nytte av å vinne det.

 

Jeg tviler faktisk på at det blir GeForce4, med mindre det er overveldende flertall for det. Grunnen er at vi om noen uker kommer med Prosjekt GeForce4, hvor en fersk medarbeider skal kjøre på med vannkjøling. Liten vits med dobbelt opp av samme sak.

 

Så spørs det da, om vi skal vente på R300?

Lenke til kommentar

Quote:


Corleone skrev (2002-07-05 00:40):

Jeg er litt usikker på det med ATI-kort. De har tross alt enda ikke klart å fikse driverne sine :/


 

Synes Radeon8500 driveren har blitt VELDIG gode jeg.

Bare min mening da.

Foresten et R300 ville vært fint.

Er med på det

(Selv om ikke jeg har så mye jeg skulle ha sagt)

Lenke til kommentar

Vell jeg har aldri vært borti noe sånt og jeg likker konstant på 60fps i CS.

Jeg har for øyeblikket:

XP1600+

512ram pc2100

R8500 LE

 

Virker perfekt i CS og 2D kvaliteten er iallefall bedre en mitt gamle gf2 kort

Har ikke sett noen refreshFIX ,men jeg håper det kommer.

Et R8500 er kanskje litt gammelt ,men det er enkelt og voltmodde og er utstryt med bra ram 3.3ns på de nye mener jeg og derfor er det et bra budsjettkort ,men jeg villle ha ventet til R300.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...