Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fint at det er aktivitet i tråden igjend!

 

Yummy, har engentlig bare et lite forslag kan du ikke lage en liten notis på forsiden om at det går ann å donere penger til ok.no?

 

Trur at dere kunne fått inn en del mer da, det er lissom litt dårlig at det bare er i denne tråden...

 

Det var bare min mening!

 

/Cyrus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VALGET ER FATTET! :smile:

 

Et ATI Radeon 9700 er på vei til oss. Først tar vi en generell test, så sendes det til Lars og Kjell Erik for diverse modifikasjoner. Overlever kortet prosjektet, vil en heldig bidragsyter få tilsendt et flunkende nytt (dog modifisert) kort av denne typen:

 

ati9700.jpg

 

Vi gleder oss!

 

PS: Vi stopper ikke kronerulleringen for det - men sjansen for å bidra til Radeon - kortet er gått ut i dag. Fortsetter bidragene å strøyma på, vil vi gjøre noe liknende igjen.

 

Vennligst avvent ytterligere info om dette.

 

Mvh.

Vidar Fagerjord,

siteadmin og webredaktør ved http://www.overklokking.no

Lenke til kommentar

Ikke bli sinte når jeg vinner skjermkortet da! :grin: GeForce 2MX400-kortet mitt begynner å bli slitt.. måtte skjermkort-guden være med meg! :wink:

 

PS. Jeg skal nok betale i neste periode også. Overklokking.no fortjener pengene og dessuten liker jeg både premiene og vinnersjansene i dette opplegget her!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 00:14, arve87 skrev:

STAS! ka dokke har tenkt å jere me korte???

har ikkje råd til å donere eg :sad: men jerne meir reklame :> for me meir penga = meir å lese = meir utav OK.no



 

Har ikke helt bestemt oss enda men regner med at Lars og jeg vill leke litt med en del kobber og noen peltier ellement :smile:

 

Vi får se hva vi kan klare å mekke til :smile:

Lenke til kommentar

jeg har ikke råd til å bidra på grunn av mitt cola-cooler prosjekt som snart tar livet av meg og mer til...:sad:

 

Og jeg TRENGER et nytt kort, mitt gamle GF2 GTS begynner å bli trist og lei seg, vil pensjonere seg....

 

 

PS; kan man donerere hardware til OK.no?

sender gjerne inn noe stæsj hvis jeg har noe til overs...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...