Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Bøgge Bakken skrev (2002-06-25 16:14):

Ville ikke ha kjøpt et G4 kort nå. Det re ikke så mange månene til det kommer nye skjermkort fra de forskjelige produsentene. G¤ begynnner og bli "gammel".


Hvis du tenker slik så kan vi vel egentlig legge ned hele ok.no, pga det er jo demmes oppgave å teste forskjellige ting, og har de ikke de tingene så er jo d MEGE dumt.

Dessuten så kan et GF4-kort være kjekt å ha hvis man skal sammenligne med tidligere tester og ting.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-25 19:23, B|Real skrev:

Quote:


Bøgge Bakken skrev (2002-06-25 16:14):

Ville ikke ha kjøpt et G4 kort nå. Det re ikke så mange månene til det kommer nye skjermkort fra de forskjelige produsentene. G¤ begynnner og bli "gammel".


Hvis du tenker slik så kan vi vel egentlig legge ned hele ok.no, pga det er jo demmes oppgave å teste forskjellige ting, og har de ikke de tingene så er jo d MEGE dumt.

Dessuten så kan et GF4-kort være kjekt å ha hvis man skal sammenligne med tidligere tester og ting.

 

 

nettopp man må jo ha noe å sammenligne nye kort med som igjen ikke er or gammelt eks. gf3....:wink:

Lenke til kommentar

Statusoppdatering

 

I motsetning til hva Cyrus sier er ikke siste status 1800 kroner, men 1400. Den har imidlertid steget noe på med hjelp fra disse personene:

 

Svein Aarseth

Øystein Hjelmfoss

Lars Skotte Høvset

Wiggo Ulland

Petter Amundsen

 

Disse ga til sammen 800 kroner, og i tillegg til to hittil anonyme innskudd på 50 kroner hver ender vi på 2300 pr. i dag.

 

Når vi bare er 400 kroner fra et 128MB Ti4400 er det vel på tide å stemme over hva vi skal kjøpe? Kom med seriøse forslag i denne tråden, og jeg setter opp en poll!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-27 02:09, CannoliBoy skrev:

I motsetning til hva Cyrus sier er ikke siste status 1800 kroner, men 1400.


Ok, gir meg på den. Jeg tok bare å plusset de orginale 1400 med 400 jeg sende samme dagen. Men det tar jo litt tid før de kommer fram...

Quote:


Når vi bare er 400 kroner fra et 128MB Ti4400 er det vel på tide å stemme over hva vi skal kjøpe? Kom med
seriøse
forslag i denne tråden, og jeg setter opp en poll!


Gleder meg til dette, du sa det manglet 400 kr. de er nå på vei. He mitt forslag til åssen kort skal vi velge:

 

GeForce4 Ti4400

[*] Asus GeForce4 Ti4400 128MB DDR

[*] MSI AGP GeForce4 Ti4400 128MB DDR

 

GeForce4 Ti4600

[*] Asus GeForce4 Ti4600 128MB DDR

[*] MSI AGP GeForce4 Ti4600 128MB DDR

 

Grunnen til at jeg ikke har tatt med Gainward er fordi at et par kamerater av meg har hatt skuffenede resulater med det. Det kan jo hende at de bare har hatt uflax!

 

Ha en fortsatt fin sommer folkens...

Lenke til kommentar

Må det være skjermkort dere skal kjøpe da?

Kan dere ikke heller spare litt lenger, og kjøpe et rått vannkjølingsanlegg med peltier og teste det på en P4nw eller.no da?

bare et lite forslag..

Det kommer til å sette inn en liten slump snart jeg oxo, skal bare vente til jeg får lønning :smile:

Lenke til kommentar

Vannkjøling er en god idé, men jeg har AMD. Tror ikke vi kan lodde ut et slikt system når mange ikke har rette cpu'en og kanskje heller ikke har plass :/ Dessverre!

 

Skjermkort er en god idé, men det hadde vært artig om noen kunne kommet med noen andre idéer *tenke hardt*

 

Når det gjelder skjermkort så foreslår jeg Leadtek!

Lenke til kommentar

R300 er jo rett rundt hjørnet, og da er vel ikke NV30 så veldig langt unna heller.

Som Bøgge Bakken mener, er jo GF4 litt "gammelt" nå.

Jeg mener vi burde ventet, kanskje OK.no blir den første i Norge som tester R300/NV30 :smile:

Lenke til kommentar

Skal man vente fordi noe nytt er like rundt svingen kommer man egentlig aldri til å få kjøpt noe :wink: Det er alltid noe nytt som er like rundt svingen i dataverdenen. Nei, gå for et GF4 Ti4400 eller Ti4600, det er saker som sier seks!

 

Kommer til å bidra mer iløpet av uken

Lenke til kommentar

Men når de kortene først blir lansert, er det gått utrolig lang tid da.

 

Personlig ville jeg foretrukket å vunnet et neste generasjons nVidia-kort, men jeg har mye heller lyst til å få en artikkel ut nå med GF4, og så kan vi donnere nok penger til et nytt skjermkort i ettertid.

 

Gå for GF4!

Lenke til kommentar

Kommer sikkert til å donere noe cash når jeg begynner å jobbe jeg og.

 

Jeg er uenig at man skal vente på ting, det er alltid noe nytt som kommer, og skal man vente på det så kommer man aldri noen vei!

 

<font class=editedby>[ endret av Killer_DT den 2002-07-01 13:03 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Killer_DT på 2002-07-01 19:44 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...