Gå til innhold

Billige pc'er hos dell frem til 05.01- fra 2096 kr


Anbefalte innlegg

Bestilt til 1400 kr!

Da blir samboeren fornøyd (Hun sitter å surfer på min gode gamle 400 Mhz @ 458 Mhz m. 128 MB ram). Ikke akkurat krutt til tusen i denne nye heller, men da slipper jeg forhåpentligvis sutring om at kabal lagger...

Fa søren, er du meg i en parallell verden?? :) Akkurat sånn er det her og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilt til 1400 kr!

Da blir samboeren fornøyd (Hun sitter å surfer på min gode gamle 400 Mhz @ 458 Mhz m. 128 MB ram). Ikke akkurat krutt til tusen i denne nye heller, men da slipper jeg forhåpentligvis sutring om at kabal lagger...

Fa søren, er du meg i en parallell verden?? :) Akkurat sånn er det her og.

Du har overklokket maskinen til akkurat 458 Mhz du også...? :p

Endret av Rune007
Lenke til kommentar
Bestilt til 1400 kr!

Da blir samboeren fornøyd (Hun sitter å surfer på min gode gamle 400 Mhz @ 458 Mhz m. 128 MB ram). Ikke akkurat krutt til tusen i denne nye heller, men da slipper jeg forhåpentligvis sutring om at kabal lagger...

Fa søren, er du meg i en parallell verden?? :) Akkurat sånn er det her og.

Du har overklokket maskinen til akkurat 458 Mhz du også...? :p

Tenkte på damas aktiviteter på den gamle pcen jeg :cool:

 

Eneste er at hun sitter på en vill P3 @ 550Mhz og 384 RAM :)

Lenke til kommentar

Uansett bra pris ut hele Januar da.. fikk vist dette til sjefene , jobber på skole .. så nå blir det nytt klassesett (31 maskiner) med inspirion 3000 . Følger jo med en 17" crt skjerm og i prisen , og det er jo mer en nok til elever.. de pøbler bare alt alikavel :p

 

sist gang vi handla maskiner handla vi noen HP/Compaq D530 maskiner med ca samme specs som inspirion 2400 . celeron 2,4 , 256 ram 40 g disk osv.. og de kosta jo 5-6000 + ca 1000 for skjerm .. så sparer jo sykt mye nå i forhold :)

 

ca 60k for 31 maskiner uten mva .. istedetfor 250 tusen .. litt forskjell i budsjettet det . (syns jeg burde fått 10% av det de sparte :p)

 

Vi har avtale med Dell og fra før av .. så de ordner nok noe greit noe :)

Endret av xB^
Lenke til kommentar

Dell er utspekulerte, har nå endret pris for 2400 fra 2113 til 2956 på kun noen timer...

 

Jaja, bestilte meg uansett 2 pcer til 1400,- kroner så jeg er fornøyd..

 

ser at dimension 3000 med celeron d og 17" koster 3206,- nå og det er jo i grunnen billigt når en tenker på at en får et komplett system med os og skjerm inkl frakt.

 

RScue

 

Edit: la til noen ord

Endret av rscue
Lenke til kommentar
Dell er utspekulerte, har nå endret pris for 2400 fra 2113 til 2956 på kun noen timer...

 

Jaja, bestilte meg uansett 2 pcer til 1400,- kroner så jeg er fornøyd..

 

ser at dimension 3000 med celeron d og 17" koster 3206,- nå og det er jo i grunnen billigt når en tenker på at en får et komplett system med os og skjerm inkl frakt.

 

RScue

 

Edit: la til noen ord

Så akkurat på det samme! Bestilte to 2400'er til 1400kr pr stk. Nå koster det 2956kr for EN :p Men jeg tror ikke de gjorde det fordi de var utspekulerte, men heller fordi prisen var feil. De kan da umulig ha noen som helst fortjeneste på dette? 1400kr er jo ingenting!

Skal bruke en som server, og den andre skal byttes ut med en IBM Aptiva (700 MHz, 128MB RAM, 20GB til 24 500 ...), og bli den nye familie-PC'en. Utrolig mye som har skjedd prismessig på noen år må jeg si :D

Lenke til kommentar
Så akkurat på det samme! Bestilte to 2400'er til 1400kr pr stk. Nå koster det 2956kr for EN :p  Men jeg tror ikke de gjorde det fordi de var utspekulerte, men heller fordi prisen var feil. De kan da umulig ha noen som helst fortjeneste på dette? 1400kr er jo ingenting!

Nei, koster 2113kr for en.. og dette er ikke pga dell har "endret" prisen, men pga tilbudet om "dobbel ram" gikk ut i midnatt... (og pga prisen på ram'n til dell er oppgitt til så innmarri jævlig dyr)

 

Ettersom det kostet 713kr å gå fra 256 til 512, og man nå fikk 512 (gratis), så fikk man trekt fra 713kr ved å gå fra 512 og ned til 256. Dette hadde sikkert ikke Dell tenkt på at folk skulle gjøre, men det er nå så.

 

Så i steden for at Dell ga dem 256mb ekstra ram gratis... så var det et hull som gjorde det mulig og gå andre veien og i steden få igjen penger ved å ikke få dette gratis. Dell burde ikke hatt noe valg der for å velge mindre ram... der de gjorde feilen :p (+ved å ha så syk høy pris på ram'n sin)

 

 

Gårsdagens pris: 2113kr - 713kr = 1400kr

Dagens pris: 2113kr

Endret av BlackH
Lenke til kommentar
Så akkurat på det samme! Bestilte to 2400'er til 1400kr pr stk. Nå koster det 2956kr for EN :p  Men jeg tror ikke de gjorde det fordi de var utspekulerte, men heller fordi prisen var feil. De kan da umulig ha noen som helst fortjeneste på dette? 1400kr er jo ingenting!

Nei, koster 2113kr for en.. og dette er ikke pga dell har "endret" prisen, men pga tilbudet om "dobbel ram" gikk ut i midnatt... (og pga prisen på ram'n til dell er oppgitt til så innmarri jævlig dyr)

 

Ettersom det kostet 713kr å gå fra 256 til 512, og man nå fikk 512 (gratis), så fikk man trekt fra 713kr ved å gå fra 512 og ned til 256. Dette hadde sikkert ikke Dell tenkt på at folk skulle gjøre, men det er nå så.

 

Så i steden for at Dell ga dem 256mb ekstra ram gratis... så var det et hull som gjorde det mulig og gå andre veien og i steden få igjen penger ved å ikke få dette gratis. Dell burde ikke hatt noe valg der for å velge mindre ram... der de gjorde feilen :p (+ved å ha så syk høy pris på ram'n sin)

 

 

Gårsdagens pris: 2113kr - 713kr = 1400kr

Dagens pris: 2113kr

Okey :yes: Håper du har rett! Jeg gleder meg iallefall til å få mine to! Skal kjøpe til en 512-brikke, slik at begge får 512, pluss at jeg skal sett i større HDD'er i den som skal være server.

:w00t: Dell :w00t:

Lenke til kommentar
Så akkurat på det samme! Bestilte to 2400'er til 1400kr pr stk. Nå koster det 2956kr for EN :p  Men jeg tror ikke de gjorde det fordi de var utspekulerte, men heller fordi prisen var feil. De kan da umulig ha noen som helst fortjeneste på dette? 1400kr er jo ingenting!

Nei, koster 2113kr for en.. og dette er ikke pga dell har "endret" prisen, men pga tilbudet om "dobbel ram" gikk ut i midnatt... (og pga prisen på ram'n til dell er oppgitt til så innmarri jævlig dyr)

 

Ettersom det kostet 713kr å gå fra 256 til 512, og man nå fikk 512 (gratis), så fikk man trekt fra 713kr ved å gå fra 512 og ned til 256. Dette hadde sikkert ikke Dell tenkt på at folk skulle gjøre, men det er nå så.

 

Så i steden for at Dell ga dem 256mb ekstra ram gratis... så var det et hull som gjorde det mulig og gå andre veien og i steden få igjen penger ved å ikke få dette gratis. Dell burde ikke hatt noe valg der for å velge mindre ram... der de gjorde feilen :p (+ved å ha så syk høy pris på ram'n sin)

 

 

Gårsdagens pris: 2113kr - 713kr = 1400kr

Dagens pris: 2113kr

Ser at du viser til at den kooster 2113,-, det gjorde den i dag tidlig ja, men de har økt prisen på den i løpet av dagen for nå koster den 2956,-

 

Altså dobbelt minne tilbudet finnes ikke lenger og da skulle prisen vært 2113 for samme maskinen med 256 mb, men pga nytt tilbud med gratis 17" skulle tilbudet fortsatt vært 2113,- Altså har de lagt på 843,- kr på "ordinær" pris for skjermen og så kalt det for "gratis skjerm tilbudet".

 

 

Fordi tilbudet de gir nå er samme pris men med gratis skjerm. ok da har de vore litt utspekulert da 2400 kostet 2113,- orginal med 256 med dobbelt ram uten økning av pris. Så tilbudet i dag er gratis skjerm uten økning av pris (men her har de økt prisen sin med 2956-2113= 843) Da blir jo ikke tilbudet realt da orginal pris for 2400 var 2113,-. Skal sikkert dekke inn tap men hadde jeg hatt skjermbilde av tilbudet den 5 januar, tilbudet 6 januar om morgen og tilbudet om kvelden 6januar så hadde man sett at tilbudet ikke var reelt.

 

Utspekulert spør du meg.

 

Mvh

Rscue

 

Edit: Aha nå forstår jeg det, når du ser over listen av konfigurasjoner så har de tatt vekk gratis frakt opsjonen som sier jatakk jeg vil ha gratis frakt (spar 843,-).

Endret av rscue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...