Gå til innhold

Billige pc'er hos dell frem til 05.01- fra 2096 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel leveringstid er antatt til 10 dager fra mottat betaling, bestilte meg selv en ribbet 2400 med vanlig celeron cpu og 256 mb ram til 1400,- .

 

Skal primært brukest til regnskap, surfing og mail så den cpu bør holde. Er jeg heldig så går det med nød og neppe med 256 mb ram til disse oppgavene.. Evt så slenger jeg inn en extra 256 mb ram.. Synest uansett at en maskin til 1400,- er en grei investering + evt 350 for en extra 256 mb brikke = 1750,-..

 

Skulle jeg ha handlet ca samme konfigurasjon hos feks komplett (256 mb) så hadde det kostet ca 3000 + frakt

 

Rscue

 

Dimension 3000 tilbys ikke med 512 mb ram lengre.

Lenke til kommentar

Hmm er det slik at 3000 er mye bedre enn 2400, bruker jo akkurat samme konfigen, eneste forskjellen er at 3000 har celeron d cpu, så spm mitt er om det er verdt å gi 2365-1400=965 i differanse ofr et akkurat samme system men med kun en celeron D Cpu ??

 

For en Celeron D cpu koster jo kun 595 for en celeron d 320, 2,4 ghz = 1400+595+60 (frakt) =2055 og da har en jo gamle cpu i reserve evt selge den..

 

Vet ikke om det er rett å tenke slik, men uansett holder det med en vanlig celeron cpu for mitt bruk..

 

Ole

Lenke til kommentar

Har heller ikke fått faktura, men kortet mitt er blitt belastet med 1400,- så da er vel alt i orden..

 

Jeg sier alltid til samboeren at maskinen skal jeg ikke ha, har bestilt den til noen andre.. Og til slutt blir hun vant til at jeg har enda en pc og da er alt greit...

 

Lurer på om jeg skal bestille meg en med celeron d også, eller er det noen som kan bekrefte at jeg kan bruke en celeron d med HK til Dell 2400 som eksempelet der oppe ?

 

Xtreme graphics 1 eller 2 spiller egentlig ingen rolle da jeg aldri kommer til å bruke en så billig maskin til spill eller andre grafikk krevende programmer. Har xbox til spilling og film kikking :)

 

Er jo så billig hos dell og jeg som aldri trodde jeg skulle handle hos Dell.

 

Rscue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...