Gå til innhold

Billige pc'er hos dell frem til 05.01- fra 2096 kr


Anbefalte innlegg

Jeg vil anbefale alle som skal kjøpe laptop/stasjonær pc hvor pris er veldig viktig til å ta en titt på dell sine pc'er

 

de kjører fri frakt - 2x ram og online avslag kampanje på utvalgte pc'er

 

man kan få en stasjonær pc levert på døra til 2096 kroner uten skjerm :dribble:

 

stasjonære:

 

http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs

 

bærbare:

 

http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs

 

Har irritert meg at når de nå kjører denne kampanjen så har jeg ikke behov for noen pc'er :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WOW! Til 2000kr for en PC er det nesten så jeg bestiller selv. Bare synd at den kommer med Intel Extreme Graphics og ikke har AGP-port. Da er den *KUN* dugbar som server nå og i evig tid liksom.

 

Noen som vet noe om støynivået på denne maskinen? (Den til 2100kr altså)

Lenke til kommentar
det er jo ikke akkurat en super pc , hvertfall ikke noe for meg. men det er vel noe slik bestemor skulle hatt :hmm:

Selfølgelig er det ikke en super PC du får til 2000 kroner, du skal kunne passe lite om data for å ha slike forhåpninger. Men til mine behov som pc nr. 2 tror jeg faktisk at den ville passet veldig bra :D

 

Edit: Ser forresten ut til at PCen faktisk kan brukes til enkelte eldre og lite krevende spill også allikevel. Samt at en jo kan få seg et PCI-skjermkort dersom det skulle være for ille. Se tråden

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Man får jo en Windows-lisens, og den er ikke billig bare den. Så kan man jo pelle burken i stykker og bruke delene til diverse. Masse "bang for the buck" her ;-)

 

EDIT: Må nesten le litt. 1285 kroner i tilleg for å bytte ut 40GB disk med en på 160GB. Får jo kjøpt 200GB til en del under 1000-lappen nå...og i tillegg "tar" de jo den opprinnelige disken. Det er vel ingen tvil om at Dell ikke tjener penger på basismodellene her, men på service og oppgraderinger.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Hvordan blir hvis man skulle kjøpt alle delene (eller tilsvarene) og bygget selv?

Da uten WIN licence, da mange har det fra før...

 

Jeg ser de nevner noe om å doble ram uten pristillegg, vil det si at hvis vi kjøper 256 mb brikke, så får vi i stedet en 512 brikke\2x 256?

Endret av Deuz
Lenke til kommentar
Dimension 3000 er vel et bedre kjøp. For et par hundrelapper får man her en Celeron D og 2x256MB i dualchannel. Man får ikke kjøpt en slik rambrikke løst engang for prisforskjellen.

Virkelig et bra kjøp. Jeg prøvde å lage en tilsvarende maskin på komplett.no og med XP Home overskred jeg 3000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...