Gå til innhold

Billige pc'er hos dell frem til 05.01- fra 2096 kr


Anbefalte innlegg

Dette var da veldig billig! Selv om det er en Dell PC, så må jeg si at dette er verdt penga. *kjøpe*

Var nok dessverre bare en feilprising hos Dell som noen her rakk å utnytte. For alle oss andre sitter vi siklende igjen. Dessverre!

 

Men kommer noen over tilsvarende tilbud senere en gang, så nøl ikke med å si i fra. Jeg hadde også kjøpt et par til kr. 1400.-/stk hadde jeg bare vært her i rett tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var da veldig billig! Selv om det er en Dell PC, så må jeg si at dette er verdt penga. *kjøpe*

Var nok dessverre bare en feilprising hos Dell som noen her rakk å utnytte. For alle oss andre sitter vi siklende igjen. Dessverre!

 

Men kommer noen over tilsvarende tilbud senere en gang, så nøl ikke med å si i fra. Jeg hadde også kjøpt et par til kr. 1400.-/stk hadde jeg bare vært her i rett tid.

:( Det måtte vel være feil. :(

Endret av Prodigy_
Lenke til kommentar

Aha kjønte det var noe galt. :D

 

Satt å surfet uten å fatte hva som var bra ( alt så like ræva ut som vanlig).

 

Kult at noen klarte å utnytte dem!!, dere er nokk de første som ikke har blitt lurt av dell -dobbel hukommelse osv møkka reklamene hat gått meg på nærvene lenge.

 

Dell dimension starter din bedre fremtid i dag med dobbbel hukommesle uten merpris (512) :mad:

 

Nethsop-Komplett :w00t:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Fikk i dag 1 av de billige dellmaskinene jeg bestilte og vil si at det var en bra deal.

 

Ser at dell nå tilbyr 2xram for dell 3000 og oppover, men da er 256mbram det samme som dobbelt ram, vil jo si at de må være ulovlig å reklamere slik da disse maskinene ble solgt for noen dager siden som 256 mb ram = vanlig ram..

 

Glad for at jeg bestilte når jeg gjorde og jeg hadde sikkert ikke bestilt hadde de ikke vært for at de var så billig, virker litt som en svindel bedrift som sjonglerer med "2xram" og andre tilbud som ikke er reelle..

 

Rscue

Lenke til kommentar

Virker som en svindel bedrift? De er ikke et dugg bedre en elkjøp, det eneste de har klart er å kjule seg bak en ufattlig dårlig reklame som faktisk funker, som igjen betyr at den ikke er dårlig, noe som iriterer meg (når jeg tenker meg om er det vell fordi de har råd til å bombandere med reklame overalt hvor du ser, da har det ikke noe å si hvor dårlig reklamen er).

 

Dobbel minne i dagens standard er 1024 basta bomm, du må ha 512 i dag, det at de pluttselig kaller 256 for dobbel ramm nå er svindel helt klart(til vanlig er dobbel minne 512 noe som også er svindel pga dagens standard). OM du som jeg prøver å sette sammen en pc som duger til spilling på dell sine sider (setter du de sammen på netshop-komplett koster de ca 9000-10000 kr) kommer prisen på 22000 + at hovedkortene de bruker sikkert ikke er egnet for verken clocking eller oppgraderinger (kan jeg tenke meg). Tilubd pcene har nemlig veldig store mangler og så fort du begynner å putte på snadder koster det flesk

 

De er flotte for bedrift løsninger, for å ha skrevet det.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Denne PC-en sux...... :nei:

Grunn: mangler mange oppgraderingings muliheter......

Anbefales ikke :thumbdown:

Klart maskina suger, men hva får man for 1400kr da?

Funker nok bra som server eller ren surfe maskin.

 

Jeg hater dell, men hadde tilbudet vært ennå, hadde jeg nok bestilt en 3-4 stykk.

 

Fordi prisen var bra, og jeg trenger noen servere.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte 1 den 5 om dagen og så kom jeg på at til den prisen så skulle jeg ha meg en xtra maskine så jeg bestilte klokken 23:59 den 5..

 

Har fått den ene mens den andre er i transitt.. Jeg valgte å betale med kort fordi at da er det vanskligere for Dell å trekke seg fra en avtale på nett. Mye mer papir flytting for å trekke tilbake en ordre ved bruk av visa.

 

Uansett de som pastår at maskinen sucks bør tenke seg om flere ganger, for det gjør den nemlig ikke.. For 1400,- får du en helt ok maskin med lisens og media for xp og works.. (vet at dette også ligger på nett, men dette er ikke poenget.). Vil gjerne se noen av de som pastår at maskinen sucks til å skrive brev og surfe nettet....

 

Tenker nok at de fleste som kjøpte denne var fullt klar over at hverken DOOM 3 eller Half life 2 går på den. Men at prisen var meget billig.. Hadde jeg hatt sjansen så hadde jeg bestilt meg 10 til for denne prisen. .). SÅ sett i forhold til pris/ytelse så er det billigt.. Sett gjerne sammen en maskin til 1400 som ikke sucks. Eller forresten hvorfor ikke en til ca 2500,-

 

Må se an utrykket "sucks" i forhold til hva maskinen skal brukest til og hvor mye den koster...

 

Uansett så hadde jeg aldri handlet hos Dell hvis ikke denne "tabben" skjedde, selv om jeg faktisk er i tvil om at det er en tabbe..

 

RScue

 

Edit: du hadde betalt also crazy, hmm da hadde jeg ville sjekket referanse,. ordrenummer og bestillings nummer på www.dell.no/status for å se hvor langt ordren har kommet seg.. Men som regel tar det fort 3-4 dager fra du betalte til en Bedrift får oppdatert at en har betalt.. Sikkert det som har hendt i ditt tilfelle.

Endret av rscue
Lenke til kommentar

Hmm var akkurat inne på sidene til Dell og der hadde de tilbud på 510m (bærbar) til 8395,- evalue NO15m1 og tilbudet gjelder til den 12.01.2005 ifølge deres side, går inn for tilpassing av maskinen kommer da at denne e-value koden finnes ikke lenger og det tilbudet er utgått, har tatt screencapture av tilbudet og det virker som de prøver å trekke inn kunder og så ta tilbake tilbudet ved bestilling..

 

Tilbudet for billigst mulig denne maskinen er nå 8956,- og inkl dobbelt minne, minnebrikken blir da kostende 625,- og da er det jo ikke gratis dobbelt minne lenger. Dette er jo feil annonseringog en kan jo ikke skylde på trykkfeil da prisen før og etter gratis minneoppgradering er helt forskjellig

post-94-1105730112_thumb.jpg

Lenke til kommentar
jeg bestilte 4stktil 1400 og betalte en eller to dager etterpå.. har ikke hørt noen ting etter det! noen andre som bestilte rundt den 5 som ikke har hørt noe? da snakker jeg om de som betalte med giro!!

 

 

crazy

Jeg fikk bare beskjed at bestillingen var ikke registerert over nettet :dontgetit:

Ja, skulle/ville betale over giro.......

Lenke til kommentar
http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=6541

 

tydeligvis noen som har tenkt å få litt fortjeneste her ;)

 

 

jeg fikk forsåvidt maskinen min idag, 1400 inkl frakt.. og den fungerer helt fint, ga den til faren min da han trengte en maskin han kunne bruke e-post og surfe litt på.

 

money well spent.

Min står hos LinjeGods og koser seg. Orker ikke å være hjemme to dager på rad for å få begge maskinene... ;)

 

Men seriøst! Den annonsen der er pur svindelforsøk!

 

Intel 2,4 Ghz

Ram DDR 256MB-333 mhz

40 Gb harddisk

Lydkort

Nettverkskort- Klar for adsl

Bra Skjermkort som man kan spille spill på

Usb 2.0 Porter

IEEE 1394 porter for å koble videokamera eller andre enheter

LG CD-rom

Dell tatatur og mus og musematte

Strømkabel og manualer

Svart tower med usb og lydutgang i front

Full garanti

Lett oppgraderbar hvis ønskelig

Helt ny i lukket boks

 

Stille gående pc som passer til alle formål til en bra pris.

 

Frakt 150 kr i hele norge, kan hentes i oslo.

 

Selger siden jeg har kjøpt bærbar pc.

 

I tillegg "glemmer" selger å opplyse om at det er XP Home og at det ikke medfølger lisens på Norton-pakken som han lister opp.

 

Håper virkelig ikke at en eller annen stakkar med lite penger biter på denne og handler, da du får akkurat samme maskin til 2956,- MED frakt på Dell.no!

 

Finnes det mulighet til å rapportere annonser i bruktmarkedet?

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...