Gå til innhold

*Desperat* Hvor får jeg kjøpt PS2?


Anbefalte innlegg

Fins nok ikke. Du får heller kjøpe gavekort på Elkjøp eller no lignende.  :thumbup:

Tror ikke båten er gått ned, men den er vistnok kraftig forsinket, siste oppdatering er at de brukte (tror det var fly, eller helikopter) for å få maskiner fra fabrikken til europa fortest mulig.

 

Tho, lille Norge er nok ikke på den prioriterte listen.

 

Så, får du tak i en PS2 nå, da tror jeg du enten har betalt mektig overpris, eller har vært helt utrolig heldig.  :p

Sony leide inn digre russiske fraktefly :p ... Almanov eller hva dem het.

Er det ikke de som har plass til flere fly inni selve flyet? :!:

 

Personlig skal jeg kjøpe PS2 slim edition for 600 spenn på fest senere i kveld men det er dog uten strømforsyvning.

Jeg er forferdelig nysgjerrig på hvordan fest du skal på ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fins nok ikke. Du får heller kjøpe gavekort på Elkjøp eller no lignende.  :thumbup:

Tror ikke båten er gått ned, men den er vistnok kraftig forsinket, siste oppdatering er at de brukte (tror det var fly, eller helikopter) for å få maskiner fra fabrikken til europa fortest mulig.

 

Tho, lille Norge er nok ikke på den prioriterte listen.

 

Så, får du tak i en PS2 nå, da tror jeg du enten har betalt mektig overpris, eller har vært helt utrolig heldig.  :p

Sony leide inn digre russiske fraktefly :p ... Almanov eller hva dem het.

Er det ikke de som har plass til flere fly inni selve flyet? :!:

 

Personlig skal jeg kjøpe PS2 slim edition for 600 spenn på fest senere i kveld men det er dog uten strømforsyvning.

Jeg er forferdelig nysgjerrig på hvordan fest du skal på ;)

En kamerat som skal selge sin. Han får ikke tak i strømforsyvning til den da slim versjonen bruker en litt annen variant enn vanlig PS2. Finnes ikke universal adapter som passer heller, men det han ikke vet er at jeg kjenner en i Sony Norge som fikser det billig til meg. Og vips PS2 slim til 600 spenn + adapter ;)

Lenke til kommentar

Da er julen reddet, ting har løst seg. 1639,- kostet den.

Ellers takk for alle PM jeg fikk, om tilbud å kjøpe deres PS2.

 

Ikke for å være gjærrig, ville ikke gitt 3500,- for en PS2 + gta sa ;)

 

*julevasken*

 

En dag igjen så er det endelig ferie.

Lenke til kommentar

Alternativt for de som ikke rekker å få tak i PS2 eller annen gave. Tips = Skriv en lapp og fortell at her skulle det vær en "sett inn vare", men varen har vært utsolgt en stund. Men denne lappen kan byttes inn i en "sett inn vare" så fort vi finner en i buikkene.

 

Eller noe slikt. :) god jul.

Lenke til kommentar
Sony leide inn digre russiske fraktefly :p  ... Almanov eller hva dem het.

Er det ikke de som har plass til flere fly inni selve flyet?  :!:

Antonov 225

 

Stor bamse indeed.

Så vidt jeg husker å ha lest var det lillebroren til 225 de leide inn. Hvis man kan kalle noe så svært som Antonov 124 for lite da...

:yes:AN124

 

finnes bare et antonov 225 i hele verden elns fordi resten ble høggd opp og rusta bort.

 

eller vent ifølge artikkelen brukte de dette Antonov 24

 

ser ikke det litt lite ut :dontgetit:

Endret av F-14
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...