Gå til innhold

*Desperat* Hvor får jeg kjøpt PS2?


Anbefalte innlegg

Hei.

Nok engang, så havner jeg i en ny knipe :blush:

Lærer aldri heller.

 

Men, har lovt min samboer en PS2 til jul.

Hadde tenkt at det ikke var noen sak, finnes på Elkjøp,Expert,euronics og andre elktro steder.

 

Men dooh, lettere sagt enn gjort. Utsolgt, utsolgt, venter på leveranse og atter utsolgt.

 

Har ringt 17 butikker nå.

 

Ingen har.

 

Noen som vet om ett sted i østfold, hvor de har Playstation 2 til salgs?

 

God jul :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fins nok ikke. Du får heller kjøpe gavekort på Elkjøp eller no lignende. :thumbup:

Tror ikke båten er gått ned, men den er vistnok kraftig forsinket, siste oppdatering er at de brukte (tror det var fly, eller helikopter) for å få maskiner fra fabrikken til europa fortest mulig.

 

Tho, lille Norge er nok ikke på den prioriterte listen.

 

Så, får du tak i en PS2 nå, da tror jeg du enten har betalt mektig overpris, eller har vært helt utrolig heldig. :p

Lenke til kommentar
Fins nok ikke. Du får heller kjøpe gavekort på Elkjøp eller no lignende.  :thumbup:

Tror ikke båten er gått ned, men den er vistnok kraftig forsinket, siste oppdatering er at de brukte (tror det var fly, eller helikopter) for å få maskiner fra fabrikken til europa fortest mulig.

 

Tho, lille Norge er nok ikke på den prioriterte listen.

 

Så, får du tak i en PS2 nå, da tror jeg du enten har betalt mektig overpris, eller har vært helt utrolig heldig.  :p

Sony leide inn digre russiske fraktefly :p ... Almanov eller hva dem het.

Er det ikke de som har plass til flere fly inni selve flyet? :!:

 

Personlig skal jeg kjøpe PS2 slim edition for 600 spenn på fest senere i kveld men det er dog uten strømforsyvning.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

Ingen båt med konsoller er gått ned, det har derimot ett Russisk oljeskip gjort i Suezkanalen, som gjorde at båten med konsoller ikke kom seg gjennom, slik at de ikke nådde frem til julesalget ;)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258148

 

Sony har leid inn russiske Antonov AN24 lastefly for å frakte PS2-maskiner fra fabrikken i Kina til hovedlageret i Nederland. Flyene kan ta inntil 40.000 maskiner i hver runde, og de går nå i skytteltrafikk for å forsøke å dekke etterspørselen i Europa.

Endret av -HugiN
Lenke til kommentar
Hehe, takker for alle tips/trøst/ironier ;)

 

Får se hva som skjer, kommer sterkt tilbake om jeg får tak i noen.

Ta en tur over på svinesund, eller i alle fall ring dem. De bruker alltid å ha store lagre med maskiner. På Playstation 2 lanseringen for noen år tilbake hadde de over 200 stk, vet at det har vært stopp en stund med konsoller til europa, men de har som regel en del å gå på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...