Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!

Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil det være mulig å skrive direkte på P990i med den "pinnen" med håndskrift? Altså som om den var et vanlig ark...

5739071[/snapback]

Det har det vært mulig på alle touchscreen mobiler/PDA'er jeg har hatt.

Skrevet
Hvor mye større er skjermen på K800i i forhold til W800i? Ser en del større ut

5747633[/snapback]

W800i har jo 176 x 220px, mens K800i vil sannsynligvis få 240 x 320px. :)

Skrevet

Piksler har ikke noe å si på hvor stor skjermen er.

K800 har vel en skjerm på 2 tommer, mens W800i og K75i har en skjerm på 1,8(?) tommer. :)

Skrevet
Er det virkelig mulig og produsere en mobil der det ikke går an å plugge i handsfree og lader samtidig? tydligvis... :tease:  K750i

5785607[/snapback]

Pluss resten av SonyEricsson-mobilene :)

Skrevet
Kan fortsette kafeen her ved å nevne min irritasjon over at samsung lager halvferdige produkter.

Det irriterer meg sånn. De har stort potensiale, men greier ikke å leve opp til hva jeg forventer av et mobilfirma i dag.

Det er irriterende små-feil som trekker ned. Dårlig T9-skriving, skrivefeil i menyer, dårlig plassering av valg i menyer, mangel på minnekort og mye mer. Og det som har vært mest irriterende for meg, de støtter ikke engang vibrering og ringing samtidig, med unntak av noen få "spesiallagde" lyder.

Som sagt, stort potensiale. Fine skjermer, fint design... Men for mye småplukk..

3348156[/snapback]

Skrevet
Min d500's tid er snart forbi. :( nå restarter den seg hele tiden. :no: Nokia 6280 neste! :D Men d500 vil foril husken som min beste moil. :p R.I.P. :p

5809165[/snapback]

Hvis det har vært din beste mobil...hvorfor ikke kjøpe ny av samme art ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...