Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden, så ikke skyt meg om det har blitt svart på før. Men er det sånn at man bør vente til etter jul med å kjøpe ny mobil, da jeg har hørt at det skal komme masse nye og bedre mobiler da. Har sett litt på w900, men er ikke sikker på om jeg skal kjøpe den eller vente til det kommer noen bedre senere.

 

mvh

Christian

5196965[/snapback]

Tja, etter jul kommer teknobomben N80 som kombinerer masse masse bra i et ganske lite skall. Men som alltid; Nokia har nok presentert noe bedre som man blir fristet til å vente på innen da også. Så, er nok alltid noe bedre som kommer.

Lenke til kommentar

Tja, etter jul kommer teknobomben N80 som kombinerer masse masse bra i et ganske lite skall. Men som alltid; Nokia har nok presentert noe bedre som man blir fristet til å vente på innen da også. Så, er nok alltid noe bedre som kommer.

 

 

Noen som vet hvor lenge etter jula man må vente for å få N80 ? :dribble:

Endret av Gadgetelsker
Lenke til kommentar
Sannsynligvis må vi vente til mars.

5217441[/snapback]

Uff!

Det var lenge, vi får se om jeg klarer å vente så lenge. Vil N80 være like dyr som det jeg ser w900 er i prisguiden nå? 5195kr på det billigste. Har hørt at N80 vil koste ca 3900kr stemmer det?

5220380[/snapback]

N80 vil sannsynligvis, ved introduksjon på markedet, ligge rett under 5 lapper på det billigste.

Lenke til kommentar
Nokia 8800 kommer nå i svart:

2006542681437f9204bace3.jpg

 

Flere bilder her:

http://photofile.ru/album.php?id=1067210

og

http://www.onliner.by/events/companies/nokia8800black/

 

Ganske fin synes jeg.

5195185[/snapback]

synes sorte mobiler generelt sett er stillige eg :w00t: og denne var ikke noe unntak.. men orginalen er alikavel stilligst etter min mening :love:

5218319[/snapback]

 

Du sier noe der...tror jeg beholder min sølvfargede likevel jeg!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Mobilmania er et hett tips fra min side...

 

Her er testen (eller snarere enn preview/sniktitt): P990i

Ikke se helt bort fra at det kommer noe her på amobil.no også før eller siden ;)

5297772[/snapback]

Jeg kan selvfølgelig ikke vite det helt sikkert, men sjansen for at han kan tjekkisk er vel egentlig relativ liten. Så da er vel ikke den linken der verdt mye mer enn bildene, men de er dog fine.

 

Sjansene for at amobil kommer med en ordentlig test tidlig i forhold til andre nettsider tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar
Nice, visste ikke at sx1 hadde støtte for utbyttbar deksel.

5305256[/snapback]

 

 

hehe, får kjøpt noe deksler på mobiltec24.de men tok litt tid før jeg fant ut åssen man bytta deksla, torx5 trekker trengte jeg og....

 

men det der er faktisk originaldekselet som jeg lakka selv :cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...