Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, ikke kjøp noe sånt. Ikke bli lurt.

 

Har ikke satt meg inn i denne konkrete avtalen, men ser fort at dette er en form for pyramide, lureri, svindel eller lignende. Man ser da enkelt på den siden at det der ikke er seriøst, samt man ser utifra url'en at det er en som får provisjon om man kjøper noe der.

Lenke til kommentar

Ta designet til Nokia 8800, legg på større skjerm (i hvert fall høyere oppløsning som Nokia E60), bland den med litt Symbian, stapp inn en rask prosessor og lag den like tynn som RAZR. Gjerne 4 megapixel og småsnacks som auto-fokus. UMTS og WLAN er en selvfølge. En 4Gb Flash basert minnebrikke hadde også vært kos, forresten.

 

Denne telefonen hadde jeg kjøpt uansett pris.

Lenke til kommentar
Syns Nokia 6600 var på toppen ganske lenge...

 

Den kom jo for to år siden elns, og var vel relativt populær for ikke så alt for lenge siden....

 

Correct me if i'm wrong...

5079264[/snapback]

6600 var aldri på toppen. Der var SX1 :)

 

Husker de lange lange SX1/6600 diskusjonene. Der var det rivalisering til de grader.

 

Og Piranha: Alltid koselig å drømme litt noen ganger ja.

Lenke til kommentar

*Humre*

 

Vel Arehei, la oss være enige om å være uenige.

Men for diskusjonens skyld: 6600 var best mens diskusjonene stod på som verst. Dessuten kom den først :p. Og ikke minst: Taklet bedre visse programmer grunnet 'normalt' tasteoppsett.

 

Men etterhvert som nye FW strømmet på så er jeg nok enig i at Siemens vant i enden, igjen ;)

Lenke til kommentar

Høres ut som du snakker om samme telefon ja :p

sisx1_01.jpg

 

De var langt fra perfekte, men med litt vane så kunne de gjøre litt nytte uansett - selv om "vanlig" layout er bedre, mye bedre.

Kan sammenlignes med badeand forsøket til Nokia (Les Nokia 3650 med etterfølgere (Og Samsungs idiotiske 'nyvinning' i samme grav))

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Problemet til sx1 var jo tastaturet iogmed at sms og slikt ikke kunne skrives like fort som med vanlige mobiler. Men jo sx1 er jo omtrent det beste siemens kan vise frem til ennå, til s75 kommer.

 

Men samsung, hadde de noen symbian telefoner??

 

ot: remerser blitt moderator igjen altså, så ikke at det stod noe på Meldinger fra moderatorteamet. Men gratulerer

Lenke til kommentar
Var det ikke SX1 som hadde de forferdelige stygge og upraktiske tastene på siden av tastaturet og? Æsj, så idiotisk! Typisk tysk!  :p

6600 var etter min mening best.

5081255[/snapback]

Nei. SX1 var mobilen som hadde de ganske fine og meget praktiske tastene på siden av skjermen.

 

Men samsung, hadde de noen symbian telefoner??

Ja, de har hatt noen med Series 60, dog ingen aktuelle for Norge.

Lenke til kommentar

Tastene er (og var) for det meste en smaksak. Jeg likte de ikke, mens andre som Arehei likte de.

"Let's agree to disagree".

--

Men samsung, hadde de noen symbian telefoner??

5082484[/snapback]

 

Ja, det har de hatt vettu.

Det finnes så langt fire stykker og de heter "D7xx".

 

D700

ssd700.gif

 

D710

ssd710.gif

 

D720

samsung-d720.gif

 

D730

samsung-d730.gif

 

Edit: Leif sneik innom og jeg måtte jage ham ut.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...