Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte for en stund siden en k750i som er låst til Netcom i et år. Mobilen er kjøpt uten abonnement. Siden jeg vurderer å bytte til Mobyson, prøvde jeg et Telenor-simkort i mobilen. Dette virket utmerket. Er operatørlåsen bare en bløff da?

Ja. Om telefonen virker med Telenor skal den i hvert fall fungere med Mobyson, som også bruker Netcoms nett.

Lenke til kommentar
Bare et forslag men.

 

Jeg tror det ville vært lurt å satt infoen om at spørsmål om prising av mobiler ikke er lov som sticky i et par uker. Det virker som få av medlemmene har fått det med seg.

 

Kanskje det også hadde vært en ide å ha forslag til hvordan de kan finne ut en pris på telefonen de skal selge.

 

Som sagt bare et forslag, men det hadde vært kjekt. :)

arehei: Hvordan er ståa? Ble dere enige om at det ikke var noen vits i å sette den som sticky?

 

Det er mange som ikke har lest det siden det er så bortgjemt i mobilkafeen, senest i dag har vi hatt en slik post.

 

Det går jo ann å lage en midlertidig sticky, å la den stå i en uke eller noe sånt.

_____________________________________________

 

BTW, hva har skjedd med remerser? Jeg har ikke sett han på en stund...

Lenke til kommentar
arehei: Hvordan er ståa? Ble dere enige om at det ikke var noen vits i å sette den som sticky?

 

_____________________________________________

 

BTW, hva har skjedd med remerser? Jeg har ikke sett han på en stund...

Det har forsvunnet helt i glemmeboksen, beklager. Skal skrive et forslag jeg og be om de andres meninger.

 

Angående Remerser:

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=414820&

Lenke til kommentar
Kult. Da blir det Mobyson fra september av. Har ennå ikke sporte noe negativt om dem,  så regner med det er gode greier.

Har Mobyson selv. De slet en del i begynnelsen (ett år siden nå), men etter det har jeg ikke opplevd noe negativt i det hele tatt.

er ikke noextras bedre, alt likt, men ingen innmelding?

Lenke til kommentar

Er i usa og kjøpte meg telefon for bruk her, nokia 6015i, min første nokia noensinne. Billigste kontantmobil de hadde :p

 

Meny systemet sugde så klart, når det er snakk om eldre nokia series 40 OS. Alt blir liksom litt tungtvint når man er vant med å bruke SE og spesielt Siemens som jeg liker godt.

 

Men over til den positive overraskelsen:

 

Aldri hatt en telefon med bedre taster, er som en drøm å trykke på. Store og flotte taster, men er nok pga at vi snakker om en relativ stor telefon.

 

Fått meg til å tenke på at neste mobilen jeg skal ha, ikke skal være liten. Så får det bare være at den er stygg som faen og funksjonene ikke holder mål.

 

Tror folk har blitt litt for design interreserte og faktisk har glemt litt hvordan telefonen faktisk er ibruk.

 

Noen som kan gi meg råd om en relativ billig mobil som ikke er altfor liten med gode taster?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...