Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen meninger om SE K750i? Bør jeg vente til oppdateringen kommer? Når jeg først har bestemt meg for noe jeg vil ha, tråler jeg gjerne hele Bergen, og som kanskje mange vet pga etterspørselen, ble det dårlig resultat.

Nå lurte jeg på om jeg skal høre med gsm.no i morgen. Men kjøper jeg en telefon med sw-feil da? Ikke lett det her.. :blink:

Lenke til kommentar
Det er via Eurobate. Altså er du ikke medlem i Eurobate så får du neppe reklamene.

Har fått 5 reklamemail fra Eurobate.

Jeg mente altså at reklamene jeg får fra Talkmore er sendt via Eurobate og av Eurobate. Altså om man ikke er Eurobate-medlem får man vel ikke de Talkmore-reklamene over SMS.

 

Vet ikke helt hva du mente, men jaja :)

Lenke til kommentar
Det er via Eurobate. Altså er du ikke medlem i Eurobate så får du neppe reklamene.

Har fått 5 reklamemail fra Eurobate.

Jeg mente altså at reklamene jeg får fra Talkmore er sendt via Eurobate og av Eurobate. Altså om man ikke er Eurobate-medlem får man vel ikke de Talkmore-reklamene over SMS.

 

Vet ikke helt hva du mente, men jaja :)

Jeg har kanskje fått 4 - 5mld fra Eurobate at Talkmore er norges billigte operatør o.l.

At det er fri etablering ++++.

Har fått en god del med email også.

Eks. "Gå over til TalkMore og spar opptil flere hundre kroner pr.måned" :roll:

 

 

 

 

Billy Bob:

 

Du bør vente litt til. Den "nye" K750i med CCD brikken skal komme. Bedre høyttaler. +++

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Enig med SumSar. Syns det stadig dukker opp tråder hvor de spør om hjelp til prising av den og den telefonen.

Kanskje amobil.no burde skrive en artikkel om dette?

Kanskje lage noen guidelines for prising av brukte telefoner?

Synes det var en god idé.

Lenke til kommentar

Min ett-årgamle Nokia 7610 pleier jeg å lade annen hver natt. Hvis ikke våkner jeg alltid opp med nesten-tomt batteri.

 

Av en eller annen grunn har den nå bestemt seg for å doble batteritiden, og nå har jeg ikke ladet den siden natt til mandag. Har ikke brukt den noe særlig mindre enn vanlig.

 

Merkelig :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...