Gå til innhold

Familie? dame? osv


Itchy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er 19 år,bor hjemme hos mamma og pappa. Jobber på SFO, for tiden på utebasen. Jobber også som vikar innimellom i et IT firma..Gikk ut av VGS, almenn sommeren 2003. Reiser til Santa Barbara, California 12.februar, for å gå på språkskole der et par mnd.

 

Har lyst til å bli sportsreporter i TV2..Evt noe annet morsomt i TV2...Eller kanskje jobbe med noen som trenger det, f.eks funksjonshemmede..Vet ikke helt enda..

Lenke til kommentar

25 år fra bærgen. En jævel til å bygge hus (tømrer altså). Har dama, så sluttet p-pillen å virke og poff, nå skal jeg bli far :whistle: . Elsker data, selv om det er verdens mest usosiale greie. Den dagen jeg slutter i jobben min skal jeg kræsje sjefens maskin + dyppe musa hans i harpiks!

I morgen skal jeg på jobb...

Lenke til kommentar
Er det ikke litt ekkelt å tenke på at jeg vet hvor du bor, vet mac-adressen din, vet hva maskina di heter og kan se hvor mye du har lasta opp/ned siden du flytta inn der? :p

Kan du det?!

fett... Kan jeg se selv et sted hvor mye jeg har lasta ned/opp ?

nettside eller no...

(sorry ot)

Hehe, neei.. jeg kan se Jon@s sine greier fordi jeg er BOFH på nettverket der han er kobla opp.. ;)

 

Jon@s : tror ikke du har så mye å frykte heller ;)

 

--

BTW!

 

Age: 26

Sivilstatus: Samboer

Bor i: Kristiansand

Driver med: jobber på LOS og drifter hybel-nettet til studentsamskipnaden.

Endret av adawen
Lenke til kommentar

Stefan Alexander

17 år og 16 dager

VKI på Fyllingsdalen VGS i Bergen (studieretningsfag: t timers engelsk, MX, Rettslære og Psykologi

Singel i en lengre stund med litt tull og rot her og der

Bor med mamma, lillebror, stefar og stebror, og har det veldig bra

Planen er å ta SATs hos pappa i USA og ta Law School etter VKII. Jeg skal bli skikkelig drittsekkadvokat som jobber for store selskap og tjener grisefett, for så å bli dommer.

Lenke til kommentar

Alder: 15

 

Sted: Norge, Tigerstaden, Vinderen.

 

Sivilstatus: Singel og whiner ikke (i motsetning til andre "buhuu, synd på meg"-poster).

 

Fremtiden: Ta allmenn på Fagerborg/Oslo Handelsgymnasium, skal bombesikkert ta matte, fysikk og mediekunnskap som valgfag. Forhåpentligvis finne "me bitch", som jeg muligens har i kikkerten. Enten gå rundt og tro at jeg får den villeste jobben noensinne, eller tenke realistisk. Uansett, ser frem til å bli voksen, føler meg nokså selvstendig allerede, og flytte ut fra heimen. Deretter leve happy ever after.

 

Realistisk? Ja, ganske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...