Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noe av det mest tragiske jeg har spillt er Final Fantasy-spillene. Jeg prøvde virkelig å engasjere meg i dem, men det gikk bare ikke...

Ditto...

Ditto2...

Ditto 3

Ditto 4 :thumbup:

Skrevet
Ja, hva er det som er så ekstremt morsomt med det? For noen år siden var det jo full Snakesyke! Jeg for min del holdt meg til et sånt Space-spill. :p

Hehe... jeg bare synes det spillet er/var så ufattelig hjernedødt at det overgår allt annet... og folk spillte det - i timesvis! for å få over et visst antall poeng, da kunne amn visstnok sende inn mobilen ett sted, også fikk man en ny mobil gratis i tillegg til at man beholdt den gamle seff :p:P

Skrevet
Ja, Rune singleplayer er ganske kjedelig til tider. Multiplayer-delen er langt gøyere. Prøv det.

Jepp! Rune i Co-op er faktisk artig, men kan bli litt mykje hack'n slash... Death match kan også være kjekt.

Skrevet

Hei folkens, det største drittspillet ever må være det nyeste james bond spillet. Kan ikkje helt huske ka det hete.... Var ihvertfall helt elendig.

Mitt gamertag på x-box live Halo 2 er NorwegianSlayer, legg meg til

Skrevet
Hei folkens, det største drittspillet ever må være det nyeste james bond spillet. Kan ikkje helt huske ka det hete.... Var ihvertfall helt elendig.

Mitt gamertag på x-box live Halo 2 er NorwegianSlayer, legg meg til

Golden Eye: Rouge

(tror det var det)

Mvh Birger

Skrevet
Kill Switch. Et ganske så nytt spill, men den verste spiller-vinkelen jeg har sett. Rett og slett dårlig til dagens standard.

Kill.Switch? :ohmy:

Det var jo et kult spill! Enklere oppbygd kjempe-morro skal man lete lenge etter!

Skrevet

Syntes flåklypa var kult jeg. :p Dessuten fikk jeg det av selveste sønnnen til Ivo Caprino, som var med å lage spillet. :D Fattern leverte noen neonskilt til han fordi de skulle stille ut IL tempo gigante London , og vips, så hadde jeg et spill .

Skrevet

Herregud! Dette blir jo som ALLEandre tråder her på forumet!

"Jo det er stygt!"

"Nei det roxxer!"

"Nei det suger"

"jo det er konge"

"ja, føkk det! Jeg synes DETTE suger!"

"Nei det gjør det ikke!"

....Osv osv...

Skrevet

jeg må si meg enig i de som svarte "ditto" til FF forslaget....

prøvde virkelig, inderlig å engasjere meg i FF 7 til PS....virkelig..spillte i flere timer..men det nytta bare ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...