Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Warcraft 3.

Enig der, ellers så C&C Generals, fordi det nesten aldri funker online og fordi Westwood :love: ikke var med å lage det

Indeed!

EA games suger! Westwood eier!

 

ea games klarer ikke oprettholde spillbarheten til ZH, med en litn patch som fjerner all cheaten som er online nå. Hater EA games, de kjøpte opp westwood og ødelegger C&C spillene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm..det største drittspillet jeg har spillt, hæ?

Jeg kunne sagt mange. Det er vanskelig å plukke ut ETT spill.

Men la meg ta ett da, som eksempel. Ja, jeg vet jeg får mange mot meg nå. Hoho. Men det er dønn seriøst.

....

The Sims. Ja, jeg hater det spillet. Virkelig.

Greit jeg inrømmer at det var utrolig underholdende i begynnelsen. Men etterhvert, så...du blir bare irritert på det. Folkene der er bare stokk dumme. De skjønner ingenting. De driter og søler og gjør hva faen de vil overalt.

Jeg skal aldri aldri spille The Sims mer. Garantert. Spillet står et sted i spillhylla ved siden av meg her, men jeg kommer aldri til å sette den CD'en i CD-rommen igjen.

The Sims 2 var litt bedre, men også det ble bare kjedelig etterhvert. Kanskje fordi jeg har så vonde minner fra 1'ern. Jeg ser at det er samme konseptet, samme dumme folkene, samme irriterende greia. Det skjer ingenting. De bare lever, og lever, og dagene går, og går, og går, helt til du ikke gidder mer, og så dreper du dem bare på pur faen, og så skrur du av spillet og finner noe annet å spille i stedet.

Lenke til kommentar
....oppfølgeren til kultspillet Sensible World Of Soccer

 

Edit: og for Guds skyld, ikke kjekk dere til ved å nevne klassikere som Warcraft3, Red Alert, Half-Life og Championship Manager-serien. Det er desidert ikke de største drittspillene.

Sensible World Of Soccer :love:

Minner fra gode gamle amigaen.

 

Jeg vil gjerne se argumenter for hvorfor, i motsetning til all fornuft og alle spill journalister, Warcraft 3, Half Life 1 og 2, Diablo osv er "det største dritt spillet du har spillt". Det er vel ikke lenge til en eller annen luring skal nevne Metal Gear Solid. Da blir det leven her! :realmad:

 

 

Topic: Det dårligste jeg sitter med her er Smuggler's Run til PS2. Latterlig historie kombinert med dårlig gameplay ødelegger alt potensiale.

Lenke til kommentar

Har runda Halo, og må sei eg ikkje skjønner koffor folk liker dette spelet så godt. Forsåvidt en god gameplay følelse, og fine våpen og alt det der. Men det slo meg ikkje som super dupert...:shrug:

Det er vel dog ikkje det verste spelet eg har spelt.

 

Trackmania har eg aldri skjønt greia med, så det kjem langt ned på lista.

Red Alert, Starcraft osv er ikkje spela for meg heller, feil type strategispel.

 

Hadde etelleranna rollespel inn på maskina her for et par måneders tid sida, og det forsvant fort ut igjen. Husker dog ikkje tittelen. Såg rimelig nytt ut. Men et spel med turns for å flytte styrkene dine? :nei: (min tur til å flytte styrker, comp sin tur til å flytte styrker)

Det skal vere litt meir realtime action som i Diablo2 og lignande skal det funke spør du meg.

(Kanskje noken kjem på navnet for meg)

Lenke til kommentar

Big Rigs MÅ jo være en av de beste kanidatene til å være dårligst! :!:

 

Les mer her:

http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigs...html?q=big+rigs

 

Spillet lover helt kurante ting for å bli et under middels truck-spill, noe som det ikke ble.

Det lovet:

-At du skulle få kjøre på landeveien mot andre lastebiler, med "delvis ulovlig" last.

-Om du kjørte for fort kom purken etter deg.

-+++ alt mulig skryt om grafikk etc.

 

Det du får om du skaffer deg spillet, er:

-Det er ikke noe politi.

-Om du kjører inn i bygninger, krasjer du ikke, men farer rett igjennom.

-Du kan kjøre opp ALLE høyder uten å miste fart.

-Desto lenger du holder inn Pil-Ned (for å rygge) desto raskere rygger du. (det er ingen grense for hvor fort du kan rygge)

-Opponentene dine står i ro.

-Det finnes en patch, og Gamespot har sagt dette om den:

This patch does hardly anything to resolve the variety of show-stopping bugs and gameplay issues plaguing this game.

-Når du vinner, får du fram en skjerm hvor det står:

919220_20040114_screen001.jpg

 

BTW: Se Video-review!!! Da skjønner man godt at denne karen som spiller spillet blir frustrert! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...