Gå til innhold

Beste høvel eller krem for balle-barbering?


mandela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jenter liker macho menn ja.

syns de liker femi byfante jeg, det er til og med bevist at jenter foretrekkermenn med feminine trekk, derfor skal jeg gå fra å væra mannemann til å få fletter id shave armhulene

Hva med å bare være seg selv? :p

Og når det ikke funker, Kine?

 

Da prøver man andre ting...

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
jenter liker macho menn ja.

syns de liker femi byfante jeg, det er til og med bevist at jenter foretrekkermenn med feminine trekk, derfor skal jeg gå fra å væra mannemann til å få fletter id shave armhulene

Hva med å bare være seg selv? :p

Og når det ikke funker, Kine?

 

Da prøver man andre ting...

Pøh.. Seff er det lov til å tilpasse seg, men vil du virkelig bli sammen med en jente du aldri kan være deg selv med fordi du har lurt henne til å tro at du var helt annereledes fra starten av?

Lenke til kommentar
Seff er det lov til å tilpasse seg, men vil du virkelig bli sammen med en jente du aldri kan være deg selv med fordi du har lurt henne til å tro at du var helt annereledes fra starten av?

Det er vel det det er snakk om: å tilpasse seg, ikke å forandre seg selv totalt. Vil si at man er stort sett samme person uansett om man har hår på pungen eller ikke..

Endret av Halvsame
Lenke til kommentar

For å svare på trådstarter så bruker eg vanlig vis mach 3 og jente barberskum.

Dama kjøpte noe som heter spick and spam, som su skulle smørre på og vente i 10-15 min og så skrape forsiktigt av. Ikke bra greier mye av håra sto igjen.

 

Når/vist dere glatt barberer over karen har dere problemer med hårrotbetenelse da? (ser ut som kviser) eg får ofte endel sånne hva kan eg gjøre for å slippe dette ?? Har prøvd div after shave balm. uten hell.

 

PeeT

Lenke til kommentar
For å svare på trådstarter så bruker eg vanlig vis mach 3 og jente barberskum.

Dama kjøpte noe som heter spick and spam, som su skulle smørre på og vente i 10-15 min og så skrape forsiktigt av. Ikke bra greier mye av håra sto igjen.

 

Når/vist dere glatt barberer over karen har dere problemer med hårrotbetenelse da? (ser ut som kviser) eg får ofte endel sånne hva kan eg gjøre for å slippe dette ?? Har prøvd div after shave balm. uten hell.

 

PeeT

JA!

 

Men det slipper man hvis en ikke barberer for kort hvis du skjønner hva jeg mener og det kan også hende at dette blir borte ettersom litjgutn blir vant med behandlingen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...