Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du hadde en benk, så kan du jo prøve å legge deg på magen på benken med stanga under benken og løfte opp hvis det går an... Er kanskje ikke så gjennomførbart, men kan funke.

Men det er nok ikke krise å trene benk et par mnd, bare husk på å trene motsatte muskler når du begynner på senter ;) Er litt begrensa hvor 'skeiv' du kan bli på 2 mnd da, er ikke sikkert det er merkbart en gang! :p

Lenke til kommentar
Hvor lenge skal du løpe? Du må spise igjen de tapte kcal iallefall.

På sidehev, tar du rett ut eller med bøyde armer?

 

Programmet på MyR er på en måte RYP 2, + at det legger opp til baseøvelse-teknikk-øving.

 

Oppvarming, MyR

Benk MyR

 

Jobber med å få ned fettprosenten, så tapte kalorier er det jeg er ute etter for tiden.

 

Bøyde armer på sidehev. Skal sjekke ut programmet!

Lenke til kommentar
Sir-Andy, hvis han gjør dette, blir det jo ikke noen press øvelse, men en ro-øvelse for ryggen.

 

Ja, blir ikke det en 'motstående/motsatt' øvelse for benkpress? Eller tar jeg helt feil? ^^

Jo, det stemmer det du sier. Tror Sebbe leste litt fort. Han kan bruke benkestangen til å både trene bryst og rygg.

Lenke til kommentar
Sir-Andy, hvis han gjør dette, blir det jo ikke noen press øvelse, men en ro-øvelse for ryggen.

 

Admiral: Hva med å trene dips istedet? og legge på vekter.

 

men er ikke dips for triceps? jeg holder på med brystet.

 

Sir-Andy, hvis han gjør dette, blir det jo ikke noen press øvelse, men en ro-øvelse for ryggen.

 

Ja, blir ikke det en 'motstående/motsatt' øvelse for benkpress? Eller tar jeg helt feil? ^^

Jo, det stemmer det du sier. Tror Sebbe leste litt fort. Han kan bruke benkestangen til å både trene bryst og rygg.

 

hvordan?

beklager virkelig at jeg spør så mye, men jeg har akkurat starta og syns det er litt vanskelig å finne ting på iform og diverse andre sider alene :blush:

Lenke til kommentar

Er jo utrolig mange øvelser man kan gjøre med en benk og ei stang. Kan jo strengt tatt trene hele kroppen. F.eks benkpress, knebøy, markløft, militærpress, biceps curl, stang-roing, smale benkpress osv

 

se på http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/

 

Klikk på de forskjellige muskelgruppene og se under "Barbell" for øvelser med stang.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Er jo utrolig mange øvelser man kan gjøre med en benk og ei stang. Kan jo strengt tatt trene hele kroppen. F.eks benkpress, knebøy, markløft, militærpress, biceps curl, stang-roing, smale benkpress osv

 

se på http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/

 

Klikk på de forskjellige muskelgruppene og se under "Barbell" for øvelser med stang.

 

Det er sant, men er jo litt begrensa hvor mye vektskiver som fulgte med dette europris-settet (eller hva det var) da.

 

 

Men om han ikke har tilgang på tunge vekter , så kan han jo f.eks. begynne med tekniktrening på knebøy og markløft med lette vekter ;) Da har han teknikken inne til han begynner på senter, og kan legge på mere vekt..

Lenke til kommentar

De har kapsler i messa her i militæret, men jeg har hørt at det må 5-6 kapsler til for å tilsvare en spiseskje med tran. Så jeg har min egen tran i kjølskapet. 1ss må vel minst tilsvare 4-5 stk trankapsler.

 

Er "X" en type olje eller?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Tar du for eks fri flyt kapsler så kan man egentlig ikke bare ta 6 for å veie opp, ofte blir det da formye av den typen det er mest av.

For å få like mye DHA som 1SS må du kanskje ta 6 men da får du mye mer EPA enn det er i 1 SS osv.

 

Kun et eksempel avhengig av kapslene.

På mitt merke kunne jeg ta 3 stk max for å ikke overstige enkelte stoffer, på forrige merke fra bunnpris, stålboks kunne jeg ta 4.

 

Nå er det ingen krise om du tar 6 stk, ville bare påpeke at 1SS fra skviste kapsler ikke er det samme som 1SS fra flytende.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...