Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er neppe noe farlig i dettte dyreforet, men at det er av langt dårligere kvalitet enn produkter laget til mennesker er det ingen tvil om. At innholdet på Kalvegodt er oppgitt med en toleransegrense på +/- 15% sier jo sitt. Her er det ikke så nøye bare det er sånn ca rett!

Lenke til kommentar

Det er jo berekna på kalvar o.l. som skal vokse og feite seg opp. Det er jo ein billig måte å få i seg kaloriar på. Er som eit pulver trur eg. Eg lurte på om det var veldig dumt å bruke kalvegodt og gainer samtidig. Blir kanskje litt mykje pulver.. Men no bruka eg så utrulig mykje energi at det blir vanskelig å ete dette forbruket.

Lenke til kommentar

Noen som veit hvordan jeg trener vekk sveien i ryggen? Det er vanskelig å forklare, men sånn at brystkassa blir bøyd litt fram og magen trekt innover, men likavell være rett i ryggen. Svømmere har sånne rygger, det hjelper med at beina ikke detter ned i vannet når de svømmer.

 

Er det kjernemusklaturen i magen som jeg må trene?

Lenke til kommentar

Folk påstår at når dei trener så blir fettet om til musklar.. Det er bullshit sant? Fett kan ikkje bli om til musklar?

 

I august utførte eg 4 veker av ryp, men så blei eg skada og kunne ikkje fortsette. For nokre veker sidan begynte eg på nytt, men eg hoppa over dei 2 første vekene. (Kan diskuterast kor smart det var, men gjort er gjort) Har no 1 veke igjen med RYP, og vil begynne på eit bodybuilding program. Bør eg køyre RYP ein gang til først? Har hatt god framgang.

Lenke til kommentar
Folk påstår at når dei trener så blir fettet om til musklar.. Det er bullshit sant? Fett kan ikkje bli om til musklar?

Jeg tror det er mere slik at man forbrenner fett og legger på seg muskler. Og man har lettere får å bygge muskler om man har 'litt å gå på' av fett. Men jeg tror ikke fett blir direkte omdanna til muskler hvertfall ;)

 

Correct me if i'm wrong.

Lenke til kommentar

Kan fint blandes med melk. Jeg pleier å gjøre det, synes det smaker bedre.

 

Om du blander med melk får du i tillegg litt ekstra proteiner osv.

 

Proteinshake burde ikke erstatte måltider, men det funker fint som mellom-måltider ;) Og blander du med melk får du mere metthetsfølelse enn med vann!

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Kan fint blandes med melk. Jeg pleier å gjøre det, synes det smaker bedre.

 

Om du blander med melk får du i tillegg litt ekstra proteiner osv.

 

Proteinshake burde ikke erstatte måltider, men det funker fint som mellom-måltider ;) Og blander du med melk får du mere metthetsfølelse enn med vann!

 

ok, takk ;)

 

jeg var så pokkers sulten:P

 

Er så klart bedre å få i seg noe enn ingenting da. Er det nødstilfelle går det jo an :p Blir kanskje ikke så mett og sånt, men det hjelper mer enn ingenting.

 

Men ville heller prioritert å skjære meg et par brødskiver eller hivd i meg noe frukt hvis jeg var sulten i stedenfor å bruke tiden på å lage en shake.

 

Edit: det heter jo kosttilskudd ;)

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...