Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pass på å kle dere ordentlig på gymmen. Eller tren ved en crossfit gym, der er man nær sagt naken når man trener, tror det er et krav faktisk...

 

http://www.vg.no/forbruker/trening/treningseksperter-lov-aa-trene-i-kort-shorts/a/23587011/

 

Det der blir for dumt  :nei: Saken er vel blåst litt opp, men makan til tøys. Folk må nå få lov til å kle seg slik de ønsker, og jeg kan ikke skjønne at noen skal legge seg opp i det, spesielt ikke på et treningssenter.

 

Forøvrig, denne var fin, setter spikern på hode når det kommer til stereotyper på treningssenteret:  :rofl:

Endret av Nitrius
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trikset for å vinne i håndbak er å presse albuen til motstanderen i bordet, han får da ikke lagt all kraft sideveis samtidig som det gjør vondt. Litt dørti triks må til, alt for å vinne!

Skal prøve det engang, har alltid hatt som førstepri og trekke motstanderen mot meg samtidig som jeg vrir håndleddet innover sånn at jeg kan få lagt inn kropsvekta.

Lenke til kommentar

Jeg er jo enig i at proteinpulver er vanlig mat. 

Det blir som å si at man ikke trenger kylling for man spiser nok okse.

Dvs hva har det med kylling å gjøre.

 

Om jeg spiser frokost, tar 40g pulver så vil jeg si jeg spiser vanlig mat , pga det er mat. 

 

Man skal ikke ha pulver , for man skal ha vanlig mat, så heller man vann oppi tomatsuppe-pulveret... kl 17. 

Blir samme ulla. 

 

Men jeg er enig i at det er bs at det er nødvendig i pulverform. 

Lenke til kommentar

Jeg er jo enig i at proteinpulver er vanlig mat. 

Det blir som å si at man ikke trenger kylling for man spiser nok okse.

Dvs hva har det med kylling å gjøre.

 

Om jeg spiser frokost, tar 40g pulver så vil jeg si jeg spiser vanlig mat , pga det er mat. 

 

Man skal ikke ha pulver , for man skal ha vanlig mat, så heller man vann oppi tomatsuppe-pulveret... kl 17. 

Blir samme ulla. 

 

Men jeg er enig i at det er bs at det er nødvendig i pulverform. 

Du e en rar trønder!

 

Se her, no skal æ skrive opp ei fettbra oppskrift på tomatsuppe som går toro en høy gang...

 

 

Litt smør i en kasserolle, svi opp en finhakka rødløk sammen med litt finhakka hvitløk og en finhakka chili. Ha oppi 5dl grønnsaksbuljong og 2 boksa kutta tomata, 3-4 finkutta gulrøtter og la det koke i 20 minutt.

Stavmiks hele driten etterpå og spis med fint brød, gjerne loff til (for å gjøre greteh roedeeee gal... :lol: ) med masse smør på og en liter melk til.

 

Omnomonomonom...

Endret av Dufen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...