Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner det er noe galt når jeg tar øvelsen fronthev med manualer. Kjenner det inni bak bicepen, i det området mot kuleleddet. En kompis tar samme øvelse, han merker ingenting. Skal også nevnes at det var etter denne øvelsen (eller skulderøkten generelt) at jeg fikk veldig vondt i det området/skulder og kunne ikke ta dips uten skarp smerte.

Lenke til kommentar

 

Det er best å kjøpe isolater fra et norsk firma.

 

 

Ok, hvilken anbefaler du? 100 Whey fra Star Nutrition? 100% Gold Whey?

 

Gi meg gjerne anbefalinger :) På forhånd takk.

 

Myoprotein og prozyme er de eneste jeg har brukt fast siste 12 år , men det er sikkert andre her som har handlet isolater fra andre steder en india.

 

90+ som ble solgt i 5kg-spann i en periode har jeg sett 5 forskjellige lapper på, samme eventyret på alle og i en analyse ble det funnet glass og melis og mer laktose en det er i en liter hmelk pr scoop.

 

Hadde funnet bedre produkt i sandkassa.

Tidligere eiere av div norske nettbutikker har også i ettertid fortalt om juksingen av merkingen på produktene med forklaringen at de må pga alle andre gjør det..

Lenke til kommentar

Myoprotein og prozyme er de eneste jeg har brukt fast siste 12 år , men det er sikkert andre her som har handlet isolater fra andre steder en india.

 

 

90+ som ble solgt i 5kg-spann i en periode har jeg sett 5 forskjellige lapper på, samme eventyret på alle og i en analyse ble det funnet glass og melis og mer laktose en det er i en liter hmelk pr scoop.

 

Hadde funnet bedre produkt i sandkassa.

Tidligere eiere av div norske nettbutikker har også i ettertid fortalt om juksingen av merkingen på produktene med forklaringen at de må pga alle andre gjør det..

 

 

Så du mener at f.eks. gymgrossisten.no er ikke troverdig med dems produkter?

Lenke til kommentar

http://www.cdongroup.com/en/

Her er hovedfirmaet de ligger under.

 

Spørsmålet er heller, vil et slikt stort firma som selger så mye kjøpe de billige eller de dyre råvarene når de skal blande og ingen merker forskjell?

Se for deg 30 menn med svart dress og slips nå.

 

Spørsmålet blir jo om man vil være kvalitetsbevisst og vite hva man får, eller om man vil tilbudsjage og håpe på det beste.

Lenke til kommentar

 

90+ som ble solgt i 5kg-spann i en periode har jeg sett 5 forskjellige lapper på, samme eventyret på alle og i en analyse ble det funnet glass og melis og mer laktose en det er i en liter hmelk pr scoop.

 

Hadde funnet bedre produkt i sandkassa.

Tidligere eiere av div norske nettbutikker har også i ettertid fortalt om juksingen av merkingen på produktene med forklaringen at de må pga alle andre gjør det..

 

Du har tydeligvis mer peil på dette enn meg..

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80

Du mener at i den der så er det glass etc?

Eller missforstår jeg nå?

Lenke til kommentar

Fair enough. For meg som har vært litt av/på og nå har en (lang) vei å gå frem til sommeren for å bli slik jeg ønsker er det mer den mentale effekten det dreier seg om. Men hvis det er snakk om at det er så mye tull (glass?? etc etc) i det så er det jo definitivt ikke verdt det. Er det "bare" det at det er borkastet/liten vits i fortsetter jeg.

Endret av wampster
Lenke til kommentar

I utgangspunktet klarer man seg helt fint uten. Det er nok helt andre steder hvor skoen trykker og hvor det er forbedringspotensiale.

Helt enig, man fant jo ut at man evt ble mindre støl som eneste resultat, samt hyppige doser protein ga kortvarig imune reseptorer.

Sparer penger og vil få bedre resultater uten.

Kjendisbloggere og andre wanna-be-løftere drikker og tagger det, men de må pga sponsor eller at de ikke vet bedre.

Lenke til kommentar

Hvilket av disse programenne vil dere anbefale for arm?

 

Directions: Perform each exercise for the prescribed number of sets and reps before moving on to the next. Rest 1 minute between sets.

 

1. Chin-Up, 4xfailure

 

2. Hammer Curls, 4x12

 

3. Preacher Curl, 4x12

 

4. Concentration Curls, 4x12

 

Eller disse øvelsene:

http://www.bodybuilding.com/fun/drobson215.htm

 

For større armer trener man triceps.

Dette er viktigst , i rekkefølge

Kcal

Progresjon og deload

Repp/sett-utførelse

Pause

Valg av øvelse.

 

Som du ser begynner du nå i den minst viktige enden med å lete etter resultatene.

 

Spørsmålene burde heller være om de fire punktene over.

Jeg liker stående med ez-stang og sittende i 60 grader-ish (så man ikke får jukset) med manualer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vil bare fort tilføye noe der War; noen pilotstudier finner en liten positiv effekt hos utrente menn. At utrente i større grad opplever stølhet er velkjent for de fleste her inne. Hos mer trente individer har man ikke funnet dette. :)

Og enig, de pengene kan fint brukes til helt noe annet; som sjokolade. :D
Sånn offtåpic; skal du på TG i år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...