Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan takler kroppen deffing?

Er det helseskadelig om man gjør det med måte?

Klart den ikke liker å miste fett, som den ser på som det viktigste man kan ha.

Tar den skade av det? nei, ikke med 1000kcal i underskudd hver dag.

Kroppen har det bra, den får energiene sin fra fettet så den sulter ikke på noen måte.

Lenke til kommentar

 

 

Motatt kreatinet nå og spiller det absolutt ingen rolle når på dagen jeg tar det?

I "loading-fasen" skal jeg vel ta 4*5 gram i en uke (4 teskjeer fordelt på en dag)?

Du må ikke, 5g dagen gir samme resultat etter ca 3 uker.
Hvorfor rådes det nesten uansett hvor jeg leser om kreatin at man bør ha en loading fase i en uke?

Så det vil absolutt ikke ha noe å si om jeg har denne fasen i en uke?

Lenke til kommentar

Kreatin er verdens mest overvurderte produkt, imo. Ihvertfall for meg, som ikke merker en dritt av det :tease:

Det er også kosttilskuddet i universet med best "effekt" , mea merker liksom ikke noe til tran og evitamin VS kreatin.

 

Det kan jo hende du er en av de 30% som har fulle lagre hele tiden.

Kreatin er det i kjøtt og bær også.

Endret av War
Lenke til kommentar

Få fulle lagre på kortest mulig tid bare.

Har man klart seg uten i 20 år klarer man vel 2 uker til mener nå jeg^^

Sparer penger også. Det blir jo hele boksen første uka nesten med 25g pr dag.

Hadde skrevet det også om jeg solgte kreatin.

Okei. Tusen takk.

Men hadde et lite spørsmål ang om når på døgnet inntaket burde tas?

Tidlig? Før mat? Etter? Eller i treningstidene?

Eller spiller det ingen verdens rolle?

Lenke til kommentar

Er det noe jeg sliter med å øke så er det benkpress i skråbenk. I dag økte jeg litt, jeg klarer sånn 5 reps per sett, men på 6te, så stopper det opp halvveis.

Leste at fra ca halvveis, om det stopper da så er det pga tricep. Så skal jeg trene mer bicep for å klare 6 reps ordentlig uten den knekken?

Lenke til kommentar

Er det noe jeg sliter med å øke så er det benkpress i skråbenk. I dag økte jeg litt, jeg klarer sånn 5 reps per sett, men på 6te, så stopper det opp halvveis.

Leste at fra ca halvveis, om det stopper da så er det pga tricep. Så skal jeg trene mer bicep for å klare 6 reps ordentlig uten den knekken?

Tung benkpress, militærpress og dips, samt isolasjon av tricep(franskpress) vil hjelpe.

 

Ikke tenk så mye på den sjette reppen. Tenk heller på å gjøre hele løftet lettere. Plutselig tar du 5 reps med 10kg mer, da er den sjette reppen lett med 10kg mindre.

Lenke til kommentar

Takk for videoen, skal ta en titt på den :)

 

 

Er det noe jeg sliter med å øke så er det benkpress i skråbenk. I dag økte jeg litt, jeg klarer sånn 5 reps per sett, men på 6te, så stopper det opp halvveis.

Leste at fra ca halvveis, om det stopper da så er det pga tricep. Så skal jeg trene mer bicep for å klare 6 reps ordentlig uten den knekken?

Tung benkpress, militærpress og dips, samt isolasjon av tricep(franskpress) vil hjelpe.

 

Ikke tenk så mye på den sjette reppen. Tenk heller på å gjøre hele løftet lettere. Plutselig tar du 5 reps med 10kg mer, da er den sjette reppen lett med 10kg mindre.

 

 

Takker for svar :). Da får jeg bruke litt flere dager i uken på tricepen.

Nei okay, så jeg skal heller legge på mer og ta kun 5 reps, istedenfor å slite på lavere vekt for å klare den sjette reppen?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Kjører myo jeg så alle range som er er med og teller like mye, da forsvinner litt av poenget med range.

Kjører ikke over 5 reppere på base da, det er å be om trøbbel om man vil trene litt fremover.

 

 

Kreatin kan du ta når du vil, den du bruker den dagen er det du tok i går^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...