Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn er livet når man er fattig. Gjelder bare å spise uten å smake på maten, man vender seg fort til det.

This, samt at norsk mat er mat for å mette og gi næring så om man er ute etter noe virkelig godt så må man på restaurant av sydlig karakter.

 

Har dere noen gang spist biff i Belgia? Heeeeelt annen opplevelse...

Lenke til kommentar

blir du ikke trøtt i løpet av dagen?

 

Periodisk faste.

 

Okei, dette høres kanskje dumt ut, men... La oss si at det finnes en magisk kur eller matrett som inneholder 10000 kcal pr 100 gram, og jeg spiser 100 gram av den tingen, vil jeg gå opp i vekt hvis jeg bare spiser den tingen?

 

Hvis du spiser det én dag og vanlig resten av dagene i livet ditt; nei. Dersom du spiser det hver dag i en uke, ja. I en måned, ja. I et år, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

blir du ikke trøtt i løpet av dagen?

Nei, det rumler litt i magen i tretia men en kaffekopp retter det fint opp.

Bruker å spise alt jeg skal ha mellom 18.00 og 22.30, du kan google "periodisk faste" eller gå til www.leangains.com om du er nysjerrig :)

 

Skal få tatt en ny måling om noen måneder. Blir mye fett og karb. framover.

 

Har kanskje lav fettprosent, men er ikke slik at ribbeina vises heller. Ser ikke syk ut. Har heller aldri mistet mens.

Den er nok ikke så lav som 10,5 %, da hadde du ikke skrevet her men lugget på et sykehus med IV og bare stirra numment på en tv...
Lenke til kommentar

 

Den er nok ikke så lav som 10,5 %, da hadde du ikke skrevet her men lugget på et sykehus med IV og bare stirra numment på en tv...

 

Da er det åpenbart feil, som du sier. Lav er den ihvertfall. Har ikke noe overflødig fett.

 

Hadde magemuskler før jeg ble syk. Gleder meg til å kommme tilbake til den formen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...