Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel cardiobrah reinen de skryter av i den sammenheng, mulig det samme gjelder hjort. Synd det er så latterlig dyrt å kjøpe reinkjøtt i butikk.

Du som holder til i Tromsø kan jo bare dra til han samefylliken på Kvaløya, han selger hel rein om du vil ha cardioert hageblomsterspisende reinsdyrkjøtt :p

 

Ja, takk. Så kan diskusjonen her gå på trening og kosthold istedenfor.

Jepp, så kan du kjøpe kylling og anna genmodifisert piss i butikken. For det er jo der maten lages?

Hurrrrr......

Lenke til kommentar

Du som holder til i Tromsø kan jo bare dra til han samefylliken på Kvaløya, han selger hel rein om du vil ha cardioert hageblomsterspisende reinsdyrkjøtt :p

 

Jepp, så kan du kjøpe kylling og anna genmodifisert piss i butikken. For det er jo der maten lages?

Hurrrrr......

 

Jakt og sånn i seg selv har jeg ikke noe i mot i tråden, men tips til jakt kan vel tas i en annen tråd.

Lenke til kommentar

Jakt og sånn i seg selv har jeg ikke noe i mot i tråden, men tips til jakt kan vel tas i en annen tråd.

Joda, direkte jaktrelaterte ting er jeg enig i at kan tas i tråden for akkurat det eller på www.kammeret.no .

Men kan ikke ha "one without the other", jeg mener at tilberedning av mat har en god del å si for resultatet av hva man spiser. Du er forøvrig herved invitert på selbiff/gåsefilet/rype torsk/sei/uer/kveite om du noensinne er nordpå ;)

Lenke til kommentar

Joda, direkte jaktrelaterte ting er jeg enig i at kan tas i tråden for akkurat det eller på www.kammeret.no .

Men kan ikke ha "one without the other", jeg mener at tilberedning av mat har en god del å si for resultatet av hva man spiser. Du er forøvrig herved invitert på selbiff/gåsefilet/rype torsk/sei/uer/kveite om du noensinne er nordpå ;)

 

Såpass? Takker! Av de nevnte har jeg barecsmakt torsk og sei - dog av type ikke-nordnorsk :-)

 

Tilbereding har utrolig mye å si. Jeg tviler ikke på at f.eks hvalbiff kan være utrolig godt - den jeg smakte var tørr og med litt lite smak.

Lenke til kommentar

Såpass? Takker! Av de nevnte har jeg barecsmakt torsk og sei - dog av type ikke-nordnorsk :-)

 

Tilbereding har utrolig mye å si. Jeg tviler ikke på at f.eks hvalbiff kan være utrolig godt - den jeg smakte var tørr og med litt lite smak.

Var på en modellflysamling (seil) for tre år siden i Lofoten hvor vi fikk servert nyslakta hval. Det var så mørt kjøtt at det smelta på tunga og rant nedover halsen.

Jeg er sikker på at jeg gaina IHVERTFALL 200 gram muskelmasse bare av å spise det måltidet :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg valgte å påpeke en kommentar på facebook sent igår, en "bekjent" la ut en link til en rar side og skrek ut ASPARTAM ER FARLIG, STATEN ER BESTIKKET.

 

Så jeg valgte å legge inn en kommentar; og du verden hele Norges befolkning fra distriktene raste mot meg "Aspartam gav meg hodepine" "Aspartam hindrer barn å vokse!!" <--??!?! Og lignende.

 

Det føles som jeg tittet under en stein bare for å finne dynamitt i pureste form, øynene mine blør nå!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg valgte å påpeke en kommentar på facebook sent igår, en "bekjent" la ut en link til en rar side og skrek ut ASPARTAM ER FARLIG, STATEN ER BESTIKKET.

 

Så jeg valgte å legge inn en kommentar; og du verden hele Norges befolkning fra distriktene raste mot meg "Aspartam gav meg hodepine" "Aspartam hindrer barn å vokse!!" <--??!?! Og lignende.

 

Det føles som jeg tittet under en stein bare for å finne dynamitt i pureste form, øynene mine blør nå!

 

Har hatt det sånn noen ganger selv. Sist kommenterte jeg på en artikkel om kilopris på fly. Dæven å mange som freaka.

Lenke til kommentar

Interessert i å høre hva du mente da, hfthomas.

 

 

Jeg sa at feite folk stort sett har skyld i det selv. Og vi ser gang på gang i programmer på tv at folk går ned over 40 kg på et år. Allikevel sitter det folk med potetgullskålen i fanget og sier at de aldri går ned i vekt. Merkelig det der

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med høye karer da? F:eks så er jeg 104,6kg og ikke feit - mens en eller ei som er 20-30cm lavere enn meg ville vært bælfeite på samme KV. Helt idiotisk med kilopris på fly.

 

Jepp, det er meningen min og. men, jeg svarte en som klaget og søyt fordi han var feit og følte han som feit ble diskriminert. Så det var ikke relevant for artikkelen i sin helhet.

 

Jeg vil jo tru at det blir ganske problematisk å gjennomføre. Selv med bmi-måling vil de slite, da noen er mer muskuløse enn andre, og gå som overvektige selv om de er godt trente

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...