Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

han som hadde det, han klarte det på 4 månder så jeg tenkte og prøve selv siden jeg er på hans alder. Det er han sitt opplegg.

Nå trenger jo ikke du være like godt predisponert for å legge på deg muskler som han, så ikke forvent deg samme resultater. Dessuten så det veldig uproposjonalt ut, som nevnt før.

Lenke til kommentar

Det programmet har store mangler etter mitt synspunkt (4 øvelser for skuldre på en dag?), noe som også har blitt påpekt her før.

 

Og hvorfor ikke kjøre Triceps samme dag som bryst feks? Og hvor er chins/pull ups?

 

Edit: PS: skråbenk med manualer er ikke biceps ;)

 

EditEdit: My GAWD. Så nettopp en reklame for programmet Leo og di Utstøtte. En tjukkas (beklager mitt politisk ukorrekte vokabular), en narkis og en transe snakker ut om sine synspunkter. Kanskje helt feil tråd dette, men jeg sidestiller ikke narkisser og tjukkaser med folk med ekte problemer.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Det programmet har store mangler etter mitt synspunkt (4 øvelser for skuldre på en dag?), noe som også har blitt påpekt her før.

 

Og hvorfor ikke kjøre Triceps samme dag som bryst feks? Og hvor er chins/pull ups?

 

Edit: PS: skråbenk med manualer er ikke biceps ;)

 

EditEdit: My GAWD. Så nettopp en reklame for programmet Leo og di Utstøtte. En tjukkas (beklager mitt politisk ukorrekte vokabular), en narkis og en transe snakker ut om sine synspunkter. Kanskje helt feil tråd dette, men jeg sidestiller ikke narkisser og tjukkaser med folk med ekte problemer.

Beklager? Jeg vil nå heller berømme det og høyne med å si: En feit fan, en knarker og en skitstanger... :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kommentar som jeg fant under videoen du postet :

 

"sikkert veldig vondt... håper noen foreldre ser denne videon, ikke la ungdom trene hardt før 18årsdagen. Men ros til denne gutten, utrolig flink og ung, håper han snur dette.

Foreldre tenk litt på hva de gjør!

Husk det fins mange andre idretter, noen ikke så farlig som dette. "

 

 

Oh the ignorance! :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

EditEdit: My GAWD. Så nettopp en reklame for programmet Leo og di Utstøtte. En tjukkas (beklager mitt politisk ukorrekte vokabular), en narkis og en transe snakker ut om sine synspunkter. Kanskje helt feil tråd dette, men jeg sidestiller ikke narkisser og tjukkaser med folk med ekte problemer.

Så narkiser har ikke ekte problemer? Tror du undervurderer hvordan det er å være på kjøret, ikke minst hvordan de havnet der. Anbefaler deg uansett å se episodene, særlig om den narkomane. Utrolig god serie.

Endret av Coa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

EditEdit: My GAWD. Så nettopp en reklame for programmet Leo og di Utstøtte. En tjukkas (beklager mitt politisk ukorrekte vokabular), en narkis og en transe snakker ut om sine synspunkter. Kanskje helt feil tråd dette, men jeg sidestiller ikke narkisser og tjukkaser med folk med ekte problemer.

Så narkisser har ikke ekte problemer? Tror du undervurderer hvordan det er å være på kjøret, ikke minst hvorfor de har havnet der. Anbefaler deg uansett å se episodene, særlig om den narkomane. Utrolig god serie.

 

Jeg sier ikke at det ikke er ekte problemer. Jeg sier bare at det er ingen som har tvunget noen å bli narkoman, det er ingen som har tvunget en tjukkas til å bli tjukkas. Jeg omgås narkomane hver jævla dag på jobben og det finnes ikke mennesker i denne verden jeg har mindre respekt for. Rotter, avskum, lowlifes.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at det ikke er ekte problemer. Jeg sier bare at det er ingen som har tvunget noen å bli narkoman, det er ingen som har tvunget en tjukkas til å bli tjukkas. Jeg omgås narkomane hver jævla dag på jobben og det finnes ikke mennesker i denne verden jeg har mindre respekt for. Rotter, avskum, lowlifes.

Husk at det ofte ligger noe bak. Alt for mange unge havner på kjøret pga psykiske problemer, traumer i oppveksten, neglesjering, mobbing og mishandling i barndommen. Det samme gjelder for endel av de som sliter med spiseforstyrrelser og har et usunt forhold til mat. Har selv personer i nær omgangskrets som har slitt med spiseforstyrrelser i flere tiår. Du kan ikke bagatellisere det og hevde at det er et valg de har tatt selv.

 

Med det sagt er det ingenting jeg misliker mer enn tjukkaser som legger skylden for fedme på samfunnet og gener, og nekter plent for at det er fråtsing og manglende mosjon som er problemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvorfor jeg blir veldig øm/vond i skuldrene etter skråbenk manual?

Det er vel egentlig ganske så umulig å svare på uten å se hvordan du løfter eller uten nærmere innsyn. Jeg foreslår at du forhører deg med noen i ditt nærvær som har peiling, og som kan se deg løfte; Det er ikke lett å diagnosere slikt over nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...