Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite ja/nei spørsmål uten å starte noen diskusjon :) tenkte å komme meg 20 kg ned og skjønner at det er kost og hard trening som gjelder.men er det noen av disse fatburner produktene som funker? isåfall hvilket. hadde vært godt å få hjelp til 2-3 kg :)

 

https://proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Slanking--and--Fettforbrenning.aspx

Det finnes ikke et eneste fettforbrenningsprodukt man får kjøpt i Norge som faktisk leverer det reklamen for de tilsier...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes ikke et eneste fettforbrenningsprodukt man får kjøpt i Norge som faktisk leverer det reklamen for de tilsier...

Det finnes ikke et eneste lovlig fettforbrenningsprodukt man får kjøpt i Norge som faktisk leverer det reklamen for de tilsier...

 

For å være pinlig nøyaktig :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det finnes ikke et eneste fettforbrenningsprodukt man får kjøpt i Norge som faktisk leverer det reklamen for de tilsier...

Det finnes ikke et eneste lovlig fettforbrenningsprodukt man får kjøpt i Norge som faktisk leverer det reklamen for de tilsier...

 

For å være pinlig nøyaktig :p

Hehe, true dat... :p

Lenke til kommentar

Skjønner. Bare gjør det samme neste gang, og så jobber du med der det strekker, helt til du klarer å sette det andre benet i bakken. Det skal gjerne gjøre litt vondt. ;)

Ok! Hver dag, 2 min på hvert ben?

Tja. Jeg tror det skal gå fint å gjøre det hver dag. Du kan jo prøve å se hvordan det fungerer for deg.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke et eneste fettforbrenningsprodukt man får kjøpt i Norge som faktisk leverer det reklamen for de tilsier...

Det finnes ikke et eneste lovlig fettforbrenningsprodukt man får kjøpt i Norge som faktisk leverer det reklamen for de tilsier...

 

Det finnes ikke et eneste lovlig fettforbrenningsprodukt man får kjøpt uten resept i Norge som faktisk leverer det reklamen for de tilsier.

Lenke til kommentar

Bestilte Xpand og ZMA frå Nordic Nutrition. På grunn av litt lang leveringstid fekk eg med nokre bonusvarer.

 

Var og på XXL i dag og kjøpte knestøtte samt nye fotballsko, nedsatt 800,-. :w00t:

 

post-20187-0-78096000-1328706526_thumb.jpg

 

Nokon som har lyst å kjøpe Ripped and Burn fatburner? :p

Dei har putta oppi wakame, grønn te, chilipulver og krom.

Lenke til kommentar

Blir triceps trent i noen grad under benkpress? Lurer på om jeg trenger en isoøvelse til.

 

Etter min erfaring, i liten grad.

Trente benk i 1 år før jeg la inn Dips,skullcrusher og smalbenk.

Da ble det fart i tricepsen ja ;)

 

Som jeg antok. Da blir det en ekstra øvelse i programmet tenker jeg.

Lenke til kommentar

Ang. tøying så skal det ikke være direkte vondt eller smertefullt, men du skal finne det punktet der du har en god strekk, og du kjenner det er ukomfortabelt. Ikke bare peis på og tro at mer smerte er bedre :)

Prøvde third world squat og det var ikke noe problem.

Tsk. Tøying og skumrulling skal du kjenne, ellers gjør du det feil. :p Dessuten er de fleste så redd for det som er ukomfortabelt og tenker at de gjør noe feil. Derav ordbruken.

Bra!

Lenke til kommentar

Eg har lese fleire som meiner at tøying ikkje skal vere direkte smertefullt. Det skal ikkje vere behageleg og du kjenner sjølvsagt eit ubehag, men smerte er kroppen sin måte å sei frå om at den ikkje vil ha det du driv med. Tøy så langt du kjem før det blir smertefullt og sjå utviklinga over tid.

 

Squat to stand fungerer veldig bra for undersida av låret, men eg må bruke litt andre øvingar og for oversida. Det er hovudsakleg på oversida det strammar seg på knebøy. Når du kjem så langt ned som du gjer i squat to stand vil du miste mykje av spennet i korsrygget og få mindre belastning på overside lår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man ruller så skal det være vondt, det er jeg enig i. Men når man ruller, så strekker man heller ikke muskelen, det er mer som egenmassasje :) og funksjonell massasje...ikke behagelig :p

Piriformisen min er så stram at tærne mine blir numne innimellom, så måtte få Steve til å massere den i går kveld. Urk.

 

Broseph: Moahaha! Om det er noen trøst så sitter jeg stort sett stille når jeg ikke er på trening, hehe.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...